vineri, 7 decembrie 2012

Capitolul XXV-Ops, Horror

Capitolul XXV


Steph: Ce , ce s- a .... THE FUCK? OMFG Alisa????
Zayn: Eu, nu prea cred ca asta e Alisa..
Eu: B- ba, - ba eu cred ca e, uite are aceleasi haine numai ca rupte..
   Momentul ce ne- a socat pe toti , este atunci cand ne- am intors cu spatele si am vauzt- o pe Alisa plina de sange din cap pana in picioare cu hainele rupte  si mergand ca un zombi...
Channel: Alisaaaa, * Da sa se duca spre ea*
NIall: StaiiChannel, opreste- te, unde te duci ? Asta nu e Alisa pe care o stim noi , cine stie ce ti s- ar putea intampla..
Dizz: Ok, sunt singura care nu prea e afectata? Adica la cate ciudatenii s- au petrecut pna acum asta e doar un bonus..
Eu:Ce naiba se intamplaa?? Ce a patit Alisa.. ?
Zayn: Aa, eu zic sa plecam , se aproaprie cam mult spre nnoi , si nu cred ca vrea doar sa ne stranga in brate..
Zayn m- a luat de mana, si impreuna cu ceilalti am fugit din acel loc intr- un loc foarte sinistru, umed si intunecat... Apoi eu am inceput sa plang..
  Niall: Linisteste- te , cu plansul nu rezolvi nimic..
Eu: E vina mea, numai vina mea , stiam ca nu trebuia sa venim aici , acum uite ce se intampla...  Imi este foarte frica....
  Liam: Ok, acum Harry a ramas fara prietena, Harry ce ar trebui sa facem ? HArry ? Unde ai mai disparut si tu ?
  Eu: O doamnee nuu ..
Harry: Ohoo ,sunt aici nu va panicati, ma plimbam putin..
Eu: Noi suntem in ditmai pericolul iar tu te plimbi , stai aici, stai langa Liam...
Harry: Pai si Liam unde e ?
Zayn: Nu cumva se plimba si el ca tine ?
 Eu: aa, baieti, simt ca cineva imi gafaie in ceafa...  spuneti- mi va rog ca e doar vantul..
Steph: Aa, doar nu te misca oke?
Eu: CE e???
Lou: Pai , cred ca l- am gasit pe Liam, numai ca... a luat- o pe calea Alisei...
Ma intorc usor catre el si vad o fata plina de sange care gafaia incontinuu,, atunci nu am mai scos niciun sunet, ci am lesinat de frica, cred ca m- a prin Lou si m- au dus cu totii intr- un loc ferit, am incercat sa gasim un loc in care era inca lumina, dar mai avea putin si tot teritoriul eraa sub puterea noptii.. Dupa ce mi- am mai revenit putin, m- am sculat brusc din bratele cui eram si am zis..
   Eu: Eu nu mai am de gand sa stau o secunda aici, va rogg faceti ceva, ne vor lua unul cate unul...
 Zayn: Nu avem ce sa facem atata timp cat nu stim nimic de pe aici... nu avem nici harta nici nimic..
 Channel: va rog sa imi spuna si mie cineva ce naiba se intampla aici, cine ne tot rapesc prietenii ? si de ce ii fac zombi?
 Eu: Eu nu cred ca ii fac ei , eu cred ca ii omoara apoi, nu stiu, au ei trucurile lor...
 Steph: Stati , stati putin , de fiecare data cand unul dintre ei au fost rapiti , au apraut apoi din aceeasi parte intelegeti? Adica, uitati , veniti dupa mine...
   Steph ne- a dus in plina strada , era culmea ssa vina si o masina sa ne calce..
Eu: Steph, eu vad doar soseaua , tu ce vezi ?
 Steph: Nu , sigur e ceva aici, trebuie..
  Apoi duce mana mai in fata..
 Steph: Auuu , am simtit ceva gelatinos la mana..
Eu:Da- te . lasa- ma sa vad... Ai dreptate, ce e asta ? De cand aerul are forma ?
 Zayn : eu cred  mai degraba ca e un scut...
Eu: scut pe naiba ca uite, mana imi trece prin el...
  Apoi fara sa imi dau seama am fost trasa de catre cineva pe partea cealalta...
 Dizz: unde a disparut ?  Casssieeeee????
 Zayn: O nuu , Cass??/
 Steph: Stiti ce ne ramane de facut nu ?
  Niall: O nuu , nu uuuuuu...
  Lou: Steph are dreptate, trebuie sa ourmam, e singura cale de unde putem afla ce se intampla..

Eu: Mmm, unde sunt? de ce sunt legata ? ma doare capul ..
x: Nu te mai smiorcai atata...
Eu: Ce? Cine este? Arata- te
X: lasa, ca o sa ma vezi cand va fi nevoie..
Eu: Unde imi sunt prietenii ? Lasa- i pe ei in pacee,....
X: prietenii tai ? Ahh , te referi la Liam si Alisa, uite- i aici, dar sunt putin cam schimbati de cum ii cunosti tu ..
Eu: Ce le- ai facut? Ce vrei de la noi ???
X: De la voi ? Ha, de la VOI nu vreau nimic, insa, vreau ceva de la tine... Ceva ce numai si numai de la tine pot obtine..
Eu: Si anume ?
x: Este o poveste lunga, nu ti s- a mai spus niciodata dar , mama ta nu era un om normal, mama ta facea partte din noi ..
Eu: Cum adica facea???
X: TAci si lasa- ma sa termin ca altfel si tu si prietenii tai veti suferii , asa.. Deci mama ta facea parte din unul dintre noi .. asa s- a nascut, s- a nascut moarta, nu era la fel ca ceialti.. Apoi , totul a mers bine ca acum cateva zile pana cand ea ne- a tradat , pur si simplu ne- a lasat de izbeliste, Trebuie sa fie  supusa la niste teste, si daca nu le accepta va suferi , ea nu a crezut asta , deci nu a acceptat, ei bine, cum am promis dupa ii cva parea rau , si asta am si facut, mai intai , am incercat sa comunic cu tine, iar seara de Halloween a fost perfecta, noi l- am ucis si pe tatall tau , asa stiam ca mamei tale ii va parea rau si va reveni din nou la noi , dar nu a fost asa, asa ca v- am luat pe voi , am luat toate legaturile ei din copilarie si v- am aratat calea neagra voua, voi ati fost prostuti si ati ajuns aici , insa, mama voastra nici atunci nu  a cedat , si fiindca nu ne asculta  printr- un simplu pocnit din degete sagetile au strapuns corpul mamaei tale...
  Prima data am vrut sa spun ceva, dar am tacut , insa m- am descarcat prin lacrimi, siroaie de lacrimi imi curgeau pe obraz..
 X: Iti pare rau ? Vrei sa o vezi pe mama ta ? Ha, normal ca nu vrei , doar nuvrei sa vezi cum mama a e plina de sageti nu- i asa?
 Eu: Nenorocitule, acum ce mai vrei de la mine? Macar lasa- mi prietenii in pace, ei nu ti- au facut nimic..
X: Le voi da drumul prietenilor tai cu o singura conditie...
Eu: Orice...
X: Daca ni te vei alatura noua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu