joi, 29 noiembrie 2012

CApitolul XXIV

Capitolul XXIV


In acel moment, pe fiecare dintre noi il trecura cate un fior.. Am incremenit cu totii si pur si simplu ramasesem fara glas..

       Asistenta: Da, fix reactia asta am avut- o si noi astazi dimineata cand am vazut asta...
      Eu: Va rog spuneti- mi ce se intampla aici ca fac infarct pe loc..
      Zayn: Ok, cineva ne are la mana, cineva ne conduce... Dar cine ?
 Lou: Noo , va zic eu ce e, cineva clar vrea sa ne sperie...
       Eu: Lou, eu as crede ceea ce se intampla , uita- te si tu , este scris cu sange pur, iar tatal meu care era mort fara nicio rasuflare Dumnezeu sa- l ierte, acum a disparut.. Nu stiam ca mortii pot merge..
     Liam: Ok , ok , nu va alarmati , sunt sigur ca exista o explicatie pentru toate astea.. De aceea o sa si fac un Twitcam..
      Toti: LIAAAMMM!!
     Channel: Noi murim aici de frica iar tu te gandesti numai la twitcam ?
     Liam: Hoo , ca am glumit..
    Eu: Nici nu stiu de unde sa incepem cautarile, nu avem niciun semn... Nimic nu are sens .. avem nevoie de mai multe indicii ..
    Steph: Eu zic sa mergem acasa, sa ne limpezimi mintile si apoi sa gandim liber..
   Am fost total  de acord cu steph, asa ca am plecat acasa cu mintile pline intrebari fara niciun raspuns, habar nu aveam de unde sa o luam, nu stiam ce trebuie sa facem....
    Dupa, ce ne- am mai adunat gandurile. am inceput sa punem la un loc toate indicile pe care le avem pana acum ..
     Eu: Deci , mai intai in ziua de Halloween l- am gasit pe tata mort in groapa, iar un spirit a vorbit cu mine cand am facut spiritism care m- a duc fix acolo unde era tata ... Asta inseamna ca trebuie sa o luam de la capat ... Adica , sa facem din nou spiritism ..
     Dizz: O nuuu ..
    Eu: O ba daa, e singura cale .. Trebuie.. Asa ca hai , numai e mult si se aproprie de miezul noptii sa ne pregatim ...
   Bun , am pregatit tot ce aveam de pregatit , eram gata de inca o seara plina de fiori ..  Iarasi ne- am asezat cu totii in cerc.. dar de data asta am stat numai eu in mijlocul cercului .. si am urmat fiecare pas.. Dupa ce am spus cuvintele ce trebuiau , iarasi auzeam o voce de spirit in gandul meu , asa ca am incercat , cu frica in suflet dar totusi am incercat sa vorbesc  cu el ..
     Eu: Unde e tatal meu ? Ce ai facut cu tatl meu nenorocitule ?
    X: MA bucur ca am ajuns aici, mai ai de cautat daca il vrei pe tatal tau ..
    Eu: Dar  de unde sa incep ?
    X: Iti zic doar atat , dulapul mare ... cauta peste tot in jurul dulapului ..
    Eu: Ok, Dar.. Alo? Aloo? Mai esti pe fir? Aloo ? Spiritee ?

 Zayn: Ce ti- a zis... ?
 Eu: Sa cautam tot ce tine de dulapul mare
 Alisa: Unde avem dulapuri ?
  Harry: Pai , singurul dulap mare , ar fi in camera ta Cass..
 Eu: Off.. Atunci haideti , la treaba ce mai stam aici ? ,,

 Ne- am dus sa cautam tot ce tinea de acel dulap , am cautat in el am scos toate hainele, am cautat sub el , nimic..
   Eu: Perfect , nu e nimic.. Nu e asta ..
   Zayn: Stai , a zis sa cautam peste tot da ? trebuie sa fie  undeva unde nu am cautat ..
   Eu: In spatele dulapuluiii !!
 Am inceput sa miscam dulapul .. Se vedea ceva negru pe perete dar nu era prea clar.. asa ca baietii au pus mana si l- au dat cu usurinta la o parte... Apoi am vazut o usa neagra nu prea mare...
   Eu: Desigurrrr, acum imi amintesc, usa din spatele dulapului ..
   Niall: Sti despre ce e vorba?
   Eu: Daa, usita asta o aveam de cand ne- am mutat, iar mama nu m- a lasat niciodata sa fac curatenie dupa dulap , acum inteleg de ce.. Asta explica multe,, Haideti , sa o deschidem..
   Alisa; E incuiata  , nu merge..
   Steph: Stai asa, am eu o agrafa de par , poftim ..
    Eu: Mersi ..
 Atunci eu am reusit sa descui usa cu agrafa lui Steph , cand am deschis- o , am vazut totul negruu , adica, daca intrai pe usita era bezna.. mai intai ne- am ghemuit pentru ca   era destul de mica , apoi am intrat .. Nu vadeam nimic .. Dintr- oo data am vazut o lumina orbitoare, care parea sa vina de undeva de afara.. Ne- am grabit si .. da, exact cum ma asteptam , am iesit afara...
   Liam : Mda, nimic, vedeti ? Suntem doar in fata casei noastre, nimic mai mult..
   Eu: Aaa, Liam , nu cred ca asta este casa noastra...
 Si asa era, aceea nu era casa noastra, acelea nu erau strazile noastre , era cu totul si cu totul alt peisaj decat cel pe care il stiam noi ..
   Zayn: Unde suntem ?
   Eu: Cred ca am ajuns in alta zona a orasului ..
   Channel: Hey , a vazut- o cineva pe Alisa?
    HArry: Mm , nu , era cu noi in tunel nu- i asa?
    Dizz: Da era in fata mea si in spatele lui Cass..
    Eu: Alisaaaaa, unde te ascunzi ?? Haidee, nu avem timp de jocuri acum, vin- o aici ..
   Steph: O haideee, nu e amuzant deloc.. Unde esti ??
      Apoi ma intorc brusc..
    Eu: O Doamne..!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu