marți, 28 august 2012

Capitolul I

Capitolul I

* Dimineata*
* Give you this Give you that
   Blow a kiss , Take it back*

Eu: Mmm , da? raspund eu somnoroasa..
Dizz: Sper ca nu te- ai trezit tocmai acum ...
Eu: Nu , nu , nu.. ma uit la ceas ... 10:30 ?? Si tresar din pat ...
Dizz: Aham , sigur cum sa nu , vezi ca in jumatate de ora trebuie sa vii la mine da?
Eu: Da da, hai ca ma pregatesc si vin  ...
Ma scol brusc din pat , imi pun repede blugii si  un tricou , abia de puteam sa ma imbrac la ce grabita eram , ba mai mancam ceva , ba mai ma incaltam cu un pantof.. Mdeaa.. Am dat sa ies pe usa .. dar ceva lipsea.. A daa, desigur, gheozdanul , ma duc repede pe scari si imi iau geanta apoi plec.. Da, in sfarsit eram gata si ma duceam sa o iau pe Dizzu...
Dizz: Cu cine ai fost la raliu ?
Eu: A?
Dizz: Gafai ,  ai alergat :)) * Rade*
Eu: Ha , ha, foarte amuzant, acum haide sa le luam pe Channel, Alisa , Steph si pe baieti..
Dizz: Oke, am vorbit cu baietii si au zis ca ii gasim la Steph acasa...
Eu: Ok..

Channel: Heyy, ce faceti fetelor?
Eu: ne grabim spre scoala, iar maria ta sta , maria ta nu are de gand sa isi miste fundul ala odata ???
Channel: Cineva s- a trezit cu fata la cearceaf..
Eu: Nu , nu  eu m- am trezit, Dizz m- a trezit ...

Intre timp ajungem si la Alisa...
Eu: Oi fi eu moroanoasa in dimineata asta dar tot vreau sa ma joc putin cu Molly , unde e?
Alisa: Molly!!!
Eu: Aww♥ Cine e dragalasa, cine , mm, cine?  Da, da, da, tuy esti chiar tu , pufosenie mica si albicioasaa♥
Alisa: Doamne ce as fi vrut cateodata sa aiba alergie la pisici
Apoi eu ii dau un cot, si plecam in drum spre Steph.... Ajungem si la ea unde ii intalnim pe baieti  si ma iau de cei 3 catei ai ei ...
Baietii: Aloha, ce faceti ?
Dizz: Aloha? Sunteti in Hawai mai nou ?
Steph: Ar vrea ei .. Haideti mergem...
Eu: Nu , nu , eu vreau sa ma mai joc...
Zayn: Cineva nu si-a baut cafeaua azi dimineata..
Eu: Ohh, ia mai taci tu , ce mai stam hai sa mergem ..
 Si am luat- o inainte iar ceilalti radeau..
 Intr- un final am ajuns si noi la scoala..
* TRRRRR*

Eu: Perfect , am ajuns la timp ,  Pa Steph succes la test
Steph: Mercii
Eu: Apropo, noi ce avem prima ora?
Dizz: Cred ca istoria
Alisa: A , perfect , iar dorm o ora  Imi fac somnul de frumusete..
Channel: Somnul tau de frumusete ma tem ca va maai trebui sa astepte, a zis ca si noi s- ar putea sa dam un test surpriza...
Si intra profa in clasa cu niste foi in mana.. Am inceput sa susotim cu totii ..
Niall: Ati avut dreptate, si- a invatat careva?
Lou: Eu stiu  ceva din clasa..
Eu: Foarte putin...
Niciunul dintre noi nu stiam lectia la perfectie, noroc ca profa statea la iroul ei si citea de zor nu stiu ce revista de puteam sa ne uitam in carte.. Si ne mai trimiteam si biletele.. La un moment dat ne apuca rasu la ce balamuc era, parca eram masina de trimis biletele zau asa...

* TRR*
Aleluia, am predat lucrarile si am iesit in pauza...
Liam: Hey fetelor, dupa ore mergeam la  Coffe?
Steph : eu sunt de acord
Harry: Steph , apropo , cum a mers testu ?
Steph: Binisor, cred ca iau vreun 9 , acum haideti afara, ca deja simt ca miroase a creier incins pe aici pe holurile astea, ce ati facut iar ati cipiat * Rade*
Niall: eii , putin acolo..
Ne- am dus afara si ne- am asezat in locusorul nostru , locusorul nostru ? Intr- un coltisor pe iarba, ...
Eu: Unde e Zayn?
Harry: A zis ca vine imediat ...
Zayn: M- ati pierdut? Uite astea sunt pentru voi .
Eu: Aww♥ Ce dragut din partea ta sa ne aduci tuturor sucuri .. De unde stiai ca preferatul meu e cel de mere? Nu ti- am zis niciodata...
Zayn: Cass , te cunosc de un an intreg , crede- ma, te cunosc mai bine decat ai crede ...
Am stat noi ce am stat de vorba intinsi pe iarba, apoi se suna de intrare...

* Pauza de masa*

Eu: In sfarsit, ma duc pana la dulap sa imi iau ceva si vin imediat ...
Daiana: Ce faci scumpo ? Iar la masa cu cei  9 petrcareti ?
Mdaa, Daiana ? Daiana una dintre cele 3 fitoase din liceu



Daiana 

Daiana cum ziceam una dintre fitoase , Ii place mult sa se dea drept sefa tuturor, mereu barfitoare impreuna cu pupezele ei , mereu sa critice si sa jigneasca, fara pic de mila, nu sunt prea multe de spus despre ea, 

Biibi

Biibi Cea de a doua fitoasa, Mdaa, nu am ce sa descriu la ea, pur simplu e la fel ca Daiana , barfitoare, nesimtita, si cum sa zic eu , rea :-? 









Lavi

Lavi? Lavi e si ea o mare nesuferita, am fost colega cu ea la gradinita, vaii , a fost un calvar , cum e si acum de altfe, imi aduc aminte ca  ma facuse de ras in fata celui pe care il placeam , asta la gradinita, si nu imi dadea creioanele .. Ha h a, acum rad de acele momente, dar tot o nesuferita si  o prefacuta a ramas ...









Eu: Sti? Eu chiar n- am chef de tine...
Daiana: Da ce, trebuie sa ai ? fii atenta, ce ar fi sa lasi grupusorul ala de copilasi mici, si sa vii la noi? Adica, esti mai de a noastra..
Eu: Nu se va intampla asta nici in vise, asa ca dute la dudele tale si lasa- ne pe noi in pace 
Daiana: A, da, si zii lui Zayn sa nu iti mai faca ochi dulci tie, sunt libera oricand vrea...

M- am intors spre cantina , dar eram putin mirata de ceea ce mi-a spus.. Zayn ? Ochi dulci? Mie? Caand? Ma rog , poate a zis doar asa, intru in cantina si ma duc la ei la masa...
Hmm ce apropriati stateau Liam si Steph , Vaii , ce e cu mnine, suntem doar prieteni cu totii ,incep sa vad cupluri acum? Maine ii vad ca se saruta...

Zayn: Ce a durat atat ?
EuL Numele de Daiana iti spune ceva?
Liam: Pff, Doamne... 
Am mancat , apoi ne- am continuat orele iar dupa  ne- am dus la Cofffe, bineinteles Alisa a adus- o pe Molly ...
Eu: Oke, eu nu beau cafea, si nici nu am baut, ce gust are ?
Dizz: Ia, ca nu- io otrava :))
Eu: Oke, .. Apoi i- au eu o gura din cafeaua cea.. AMARUIEEE !!, Pfiuuu , Si am scuipat- o cat colo...
Zayn: Hoo , mai usor * Imi da un servetel* 
Eu: Bine, cum puteti sa beti voi asa ceva? Mai ales tu Channel si tu Niall..
Lou: Pai nu e prea greu , adica amandoi sunt mancacios, deci, cafeaua nu ar strica...
Eu: HEy , Alisa ce vrea Molly  ?
Alisa: Cred ca vrea sa ea ceva, uite Molly, si ii da o bucatica de prajitura comandata..
Eu: Ok :)) Nu am mai vazut pana acum pisica care sa manance prajitura...
Dizz: Mdaa, si nici nu o sa mai vezi nimic , pentru ca pupaza suprema si dudele ei tocmai au intrat pe usa    si vin spre noi ...
Eu: Cum? * Si inotrc capul ...



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu