joi, 30 august 2012

Capitolul II- Bitch !!!

Capitolul II - Bitch!!!

* In cafenea*


Si cum ziceam , in spatele nostru tocmai ce veneau pupaza si dudele ei ...

Daiana: MAi , mai ,mai , ia uite cine e aici .. Grupa vesela , ati iesit la un laptic?
Dudele ei au inceput sa rada
Eu: Noi? Hmm , nu, am iesit la un lapte cu cafea, dar se pare ca voi ati gresit locatia,  aici nu se vinde lapte in biberoane pentru voi .. So...
Bibi: * S- a uitat cu o privire foarte urata la mine* Ia uite ce tupeu are ... Las- o mai moale  scumpa ca faci riduri ...
Zayn: Terminati odata.. Vedeti- va de treaba voastra si lasati- ne pe noi in pace...
Lavy: Oo, ia uite Zayn isi apara iubitica... Ce trist
Zayn&Eu: Poftimm???
Daian: Haideti fetelor, sa lasam masa veseliei , ne facem de ras...
Si cand au trecut pe langa noi , a rasturnat sucul peste mine..
Daiana: Oo ,, scuze, mi- a alunecat mana..
Eu: O nuu , n- ai facut asta... Sa vezi ce iti alunec eu una acum de nu o sa mai vezi pe nimeni in jur..
 Am vrut sa ma dau la ea dar toti au inceput sa ma tina..
Dizz: Las- o , nu merita ...
M- am asezat plina de nervi pe scaun , in timp ce baietii imi dadeau servetele sa ma sterg.. Mdaa , Halal zi .. Dar ma razbun eu cumva..
Alisa: Gasca, eu va trebui sa plec acasa, Molly incepe sa faca urat ...
Harry: Stai , venim si noi , am venit impreuna plecam impreuna nu?
Alisa: Nu vroiam sa va stic distractia..
Channel: Heyy , stay chill , chiar ne plictiseam... Dupa faza de mai inainte numai am chef de nimic decat de Laptop...
Liam: Aa? Niall .. Putem merge ?   Sa nu ne suni  la miezul noptii ca n- ai somni din cauza a cator cesti cu cafea ai baut...
Niall: Nu , nu..
Steph: Atunci poate ar trebui sa incetezi sa te mai foiesti de colo pana colo :))...
Cu chiu cu vai am iesit din cafenea... ehh , nu a fost cea mai reusita zi dar merge...
Am ajuns acasa si ce crezi ca fac? M- am trantit ca o lenesa ce sunt in patul meu moale si pufos, si imi deschid laptopul... Hmm ce mai e pe aici ...
Twitter, facebook , mess  , skipe si sa nu uitam de faimosul si renumitul Tumblr...Hmm , ma uitam printre pozele de la Tumblr..
Ce facee??? * Poker face* ..  Nu e posibil asa ceva... Eram in stare de soc , tocmai vazuse o poza cu mine postata de domnisoara Daiana in care scria ca.. ei bine , cafeaua aia imi cazuse fix unde nu trebuia pe  blugi , si fara sa imi dau seama ia facse o poza.. Si acum scria ca tocmai "Se pare ca draga Cassie nu a mai reusit sa ajunga la baie* .. The Fuck? Imi venea sa ma sinucidd, intrasem cu totul in pamant de rusine...  Pun mana pe telefon si intru in conferinta cu  fetele...

Eu: De ajuns, uitati ce a postat Daiana despre mne pe Tumblr..
Alisa: OMG, asta e josnic, chiar si pentru ea...
Steph: Vaii , maine la scoala s- a zis cu aceasta bitch ...
Channel: Wow.. e rea...
Eu: Aham .. lasa- ti fetelor, ma ocup eu de ea... vorbim mai tarziu .. tocmai mi- a venit o idee..

Pun din nou mana pe telefon si o sun pe Daiana..

Daiana: Da? * Raspunde cu o voce triumfatoare*
Eu: Ha.. Nu te preface de parca totul ar fi oke... Cum indraznesti sa pui poza aia?
Daiana: Aww, imi pare rau.. Imi pare rau ca maicata nu te- a invatat sa te duci la toaleta la timp..
Eu: Ok Bitch , e problema ta  ca nu poti sa iti controlezi propriile maini, sti foarte bine ca tu ai varsat cafeaua pe mine..
Daiana: Da , dar din pacate nu ai dovezi ..
Eu: Vei regreta pentru asta///
Daiana: Deja imi e frica...
Apoi inchid telefonul cu mii de draci in mine.. Ce naiba era sa mai fac .. In fine... Nu am mai stat mult si m- am culcat ..

* Harry*

In primul si in primul rand.. Saraca Cass... Iar in al doilea rand/... Ce se intampla cu tine Harry?  Adica,  de la un timp nu ma mai pot controla..  Simt ca ma roade ceva la stomac cand o vad pe Alisa... Adica, suntem amici foarte buni , si nu as vrea sa stricam acesta prietenie dintre noi .. OMG ,, Harry nu , eu nu ma indragostesc, nu , nu am voie .. Nu de Alisa.. Nu , nu , nu .. Ea nici nu s- ar uita la mine.. Oke... Sunt sigur ca toate astea vor avea o explicatoe logica, iar eu inca vorbesc singur nu- i asa? Poate ar trebui sa incetez...

* A doua zi dimineata*

Pff, abia de am adormit aseara.. Imi era si rusine sa mai ies din casa.. Adica stiam ca lumea va rade si va arata cu degetul spre mine dupa ce poza a postat Daiana... Nici macar nu vroiam sa ma mai duc la scoala, dar dupa am zis ca totul va fi bine... Papuceii mei ma asteptau ca in fiecare dimineata langa pat , la fel si oglinda care abi astepta sa ma revada :)) ...  M- am dus in bucatarie, nici chef de mancare nu aveam , asa ca mi- am luat doar un baton cu cereale  Fitness cu capsuni.. Mmm, bun mai e .. voi ati mancat vreodata? Da? Bine..  Unde imi e geantaa?? Gentutaaa?? Unde te ascunzii ? Aa, uite- te , aici erai.. Mereu imi pun geanta in locuri diferite si niciodata nu o gasesc ... Nu a durat prea mult sa ma pregatesc pentru ca stiam ca oricum voi fi umilita in fata intregului liceu , apoi ma duc  sa iau gasca ...
Dupa ce ne- am intalnit cu totii , prima care a spart gheata a fost dizz, ca intodeauna...

Dizz: Heyy , stai linistita, totul va fi bine, oricum , am pregatit o surpriza pentru  domnisoara stie tot..
Eu: Uimeste- ma...
Alisa: Pai sa zicem doar ca atunci cand se va duce  sa se aranjeze in baie  o sa iasa de acolo mai "Frumoasa"Decat atunci cand a venit...
Eu: Stai .. Daca se va duce cineva inaintea ei la baie?
Channel: Ia se duce mereu prima la baie , nu lasa  pe nimeni ...
Eu: Okk...
 Am ajuns la scoala, Mergeam pe holurile liceului... Si cum ma asteptam , da toti au inceput sa vorbeasca despre mine...

Se pae ca planul fetelor  mergea de minune pe langa asta... Daiana si dudele sau dus la baie... Nu stiam ce au facut fetele noastre dar aveam incredere in ele... PAna sa inceapa orele stateam pe hol , nu nu imi placea ca  sa le dau explicatii la toti despre acea poza , dar abia asteptam sa vad cum iesea Pupaza din .. baie?// WTFF?? Bine ziss pupazaa, tocmai ce se auzise un mare BOOM in baie, iar pupeze noastre ies..  Loll , fata lor numai era nici de cum culoarea pielii , ci mai de graba un verzuliu .. Ziceai ca sunt extraterestrii ... Tot holul a inceput sa rada iar noi nu am ezitat asta...

Daiana: Cine a facuut astaa??? Voii , voi ati facut- o ..  Veti regreta...
Eu: Auziti ceva? Mie mi se pare ca ar fi un extraterestru prin zona... * Am inceput sa radem*
Daiana: Nu e amuzannt...
Alisa: Ai dreptate, nu e amuzant...  Este extra extra amuzantt =))))
Daiana: Pf, a, jkdadklsj... Ahh , imi e scarba de voi .. * Intoarce spatele si pleaca pufaind*
Eu:  SI noi te iubimm  :-h

Se sunase si clopotelul si intrasem in clasa... Aveam muzica , deci  puteam face ce vrem ... Ma uitam in clasa plictiseta, apoi ceva mi- a atras atentia... Felul cu Harry se uita insistent la Allisa, dar Alisa nu prea il baga in seama... Ok ? Ce se intampla cu Harry? Si ieri la cafenea, nu a scos  niciun sunet toata ziua.. Clar se intampla ceva cu el, si tare imi e ca are legatura cu Alisa..  Am decis sa ii trimit un biletel...

"Harry esti bine?"
El se uitase cam asa la mine http://data.whicdn.com/images/22945777/tumblr_lz7bb8Du2Q1r8a7klo1_500_large.gif

 Apoi imi trimite un biletel in care scria..
" Sa zicem , oricum nu conteaza..:-j"
Apoi ii scriu eu "Harry are legatura cu Alisa nu ?"
 In acel moment , Alisa ne- a vazut ce ne trimitem biletele..
Apoi Harry a scris: " O iubesc pe Alisa, nu mi- o pot scoate di minte .. ce sa fac ?"
Dar nu a apucat bine sa intinda mana, ca Alisa i- a si luat scrisoarea din mana, paraca stia ca scriem despre ea...
Apoi ea a  s- a intors spre el si a facut ceva de genu : http://data.whicdn.com/images/34843114/tumblr_m8pbi1weBA1rv7q4xo1_500_large.gif.. Sincera sa fiu am ramas gen WTF , iar Harry era atat de rusinat inat se putea vedea pe obraii lui ,, rosise tot...
Nimeni nu a mai scos un sunet pana cand a venit pauza


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu