joi, 30 august 2012

Capitolul III - Vas Happenin Here ?

Capitolul III- Vas Happenin here ?

 Tocmai ce se sunase se iesire, eu si ceilalti abia asteptam sa vedem ce se intampla intre HArry si Alisa, dar am decis totusi sa ii lasam singuri sa vorbeasca , pe de alta parte Harry  mai avea putin si lesina:))...
* Harry*
Ok , Calmeaza- te Harry , adica sigur, poate si ea te place... Pff Doamne cum am putut sa scap acel biletel ?? Ahh , ce o sa ii zic acum, uite- o ca vine, Pff , trage aer in piept si nu te incuia.. Sunt bine, da, da..
Alisa: HEy Harry ...
Harry: HEy ... Presupun ca trebuie sa vorbim nu ?
Alisa: Da.. Deci , e adevarat ce ai scris acolo?
Harry: Eu doar.... Da, este adevarat * Las capul in jos*
Alisa: * Vine si ii ridica capul si il saruta * ..
Harry: Sa inteleg ca si tu simti la fel ?
Alisa: Sa zicem ca , cu acel biletel mi- ai deschis ochii..
Harry: Crezi ca ar fi bine sa fim impreuna?
Alisa: Te referi la ceilalti? Nu stiu, adica nu prea as vrea sa afle, altfel se strica prietenia dintre noi , si nu va mai fi la fel...
Harry: Si daca le- am ascunde asta?
Alisa: Hmm :-? Ok , accept..
Harry: Deci suntem impreuna pe ascuns?
Alisa: Da * Rade* Suntem impreuna pe ascuns, si as vrea sa te sarut acum , dar ne vede lumea ..
Harry: Stai asa, cum le spunem celorlalti despre bilet? Adica Cass stie deja ca te plac...
Alisa: Ia- te dupa mine...
Eu: Ohohoh, si ati rezolvat?
Alisa: da, totul a fost o neintelegere..
Eu: Poftim? O neintelegere .. Dar, dar credeam ca .. Harry te place si..
Harry: Nu , era vorba despre o alta fata pe nume Alisa, nu despre ea...
Zayn: Deci voi nu sunteti . .Stiti voi .. un cuplu ?
Harry: nu ...
Liam: O doamne, cred ca daca erati impreuna Lou ar fi plans dupa Harry :))
 Am inceput cu totii sa chicotim.. Nu imi vine sa cred ca m- am inselat.. Eu care credeam ca vor veni aici cu vesti mari cum ca ar fi impreuna... Sigur ar fi fost superb daca ar fi fost...
Dupa ore fiecare a plecat la casa sa...
* Harry*
*TrrTrr*
Alisa: Da?
Harry: Ce facii ?
Alisa: Iii , bine dragul meu tu ?
Harry: Bine,   Ai vrea sa mergem intr- un loc?
Alisa: Acum unde?
Harry: Da acum , e secret vrei ?
Alisa: Sigur... Dar va trebui sa vii sa ma iei ..
Harry: Nici nu aveam altceva in gand...
Alisa: Te iubesc pa ♥
Harry: Si eu paa♥
M- am dus sa o iau apoi am mers  pe o poienita plina cu flori si ne- am asezat pe un deal verdee
Alisa: OMG , E atat de frumoss , Harru te iubesc * Il saruta*
Harry: Si euu ♥.
Apoi Harry a scos niste prajiturele facute de el si au inceput sa deguste mancarea :))
Alisa: Tu ai facut toate astea?
Harry: Nu , ai dreptate , doar eu si cu persoana mea insami..
Alisa: Esti un bucatar excelent//
Harry: Mi s- a mai spus ..Multumesc :)
Alisa:   Auzi , ceilalti nu banuiesc nimic nu ?
Harry: N- au nici cea mai vaga idee...
Alisa: Bun . pentru ca altfel nu ar mai fi fost la fel..
Harry: Stiu asta..
Alisa: Si de cand ai inceput sa tii la mine?
Harry: Pai sa zicem ca acum  o saptamana am inceput sa am fluturasi in stomac cand te vedeam..
Alisa: Asta se numeste boala dragostei stiai ?
Harry: Nu am mai simtit pentru nimeni ceea ce simt pentru tine acum...
Alisa: Stiu sentimentul...Apoi cum stateam noi intinsi pe jos am inceput sa ne "Jucam" A inceput sa ma gadile si sa ma ridice pe sus http://data.whicdn.com/images/29135698/tumblr_m3ooy7qILP1r3pttvo1_1280_large.jpg...
 * Eu* Ma simteam cam singura in casa , asa ca am decis sa o sun pe Alisa... Hmm, nu raspundea... Ciudat , ea mereu raspunde la telefon   , odata nici nu am apucat bine sa formez ca a si raspuns.. Cred ca este in baie... Si cum ziceam ma simteam singura si pentru ca nu raspundea cone vroiam eu am decis sa ma duc la o plimbare ... Cred ca m- am plimbat mai mult de vreo 3 Km :))) ... Apoi am dat de o poienita cu flori ...* Alisa* Alisa: HArry , Harry stai . Uite , aia nu e CAss?Harry: Cass a noastra unde??Alisa: Uite- o se indreapta spre poienita...Harry: O vad, ce ne facem .. Alisa: Nu stiuu,, daca ne va prinde?Harry: Vin- o cu mine...Si ne- am dus repede ascunsi dupa un copacEu: Hmm , Ori cineva si- o fi uitat aici paturica pentru picnic, ori sunt plecati dupa flori :)) Alisa: NE va descoperi , be va descoperi , iti spun eu ..HArry: fii pozitiva, nu ne va descoperii .. Apoi Cass tot se apropria de copacul unde noi eram ascunsi , iar noi ne dadeam intr- o parte sin in alta sa nu ne vada oana cand a trecut de tot iar noi ne- am dus din nou la patura noastra rasufland linistiti ... Alisa: Pfiuu, era cat pe ce , crezi ca ne- a vazut ?HArry "Daca ne vedea  sigur intra in vorba cu noi pana acum... Apoi pe mine ma bufnise rasul Harry: De ce razi ?Alisa: A fost amuzant momentul asta, parca eram in filmee dealea,  noi pe o parte ea pe o parte... *Eu*  Am decis sa o mai sun odata pe Alisa...
Alisa: Stai putin cred ca am deja cateva apeluri pierdute de la Cass... Da?
Eu: Heyy ce faci unde esti ?
Alisa: Aa, Pai acasa ma uit la TV u ?
Eu: Acasa? A ce ciudat am fost la tine acasa si nu te- am gasit, te- am mai sunat si pe tel si nu mi- ai raspuns...
Alisa :| Tace din gura..
Eu: Alisa.. Unde esti defapt? Spune- mi adevarul , imi ascunzi ceva ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu