joi, 4 octombrie 2012

Capitolul XVII - Who is in love here?

Capitolul XVII - Who is in love here?

Lou: Si castigatorul este... Steph??!!!
Eu&Harry: Poftim?
Seph: yeyyyy , am castigattt ...
Eu: D- d- -darr , dar, darrr :| ea nu stiaaa sa skieze, si era intrecerea intre mine si harry .. Dar... :|
Harry: Cum adica?? Idem Cass, e permis asa ceva?
Lou: Atata timp cat inainte de cursa s- a inscris si ea da...
Eu:& Harry: e a facuuttT????
Steph: Pai , da.. am vrut si eu sa concurez, adica vroiam sa fiu sigura ca nu castige Hrry  asa ca am vrut sa o iau eu inainte...
Harry: Dar de ce euu si nu Cass????
Steph: Pentru ca daca castiga tu trebuia Cass sa aiba o noapte cu Liam...
Harry: Pai si de ce te- ar interesa asta?
Steph: A.. aa.. Pai , pentru ca in primul rand Zayn ar fi gelos iar lui cass nu i- ar conveni....
Lou: Pe asta de unde ai mai scos`o ?..
Harry: Ia stai putin.. Tie nu iti era frica de relatia lui Zayn si a lui Cass, tie iti era frica ca va fi cu liam si nu cu altcineva... Se pare ca cineva e geloasaaa...
Steph: Ba nu sunt geloasa, pur si simplu nu vroiam ca tu sa castigi ... * si se intoarce cu spatele la el..
Intre timp ii vedem si pe ceilalti cum coborau cu skiurile pe munte...
Liam: Hei ce s- a intamplat aici ? Ce aveti de va certati ?
Steph: Nimic..
Harry: Aa, ba cred ca e ceva nu- i asa Steph?
Steph se uita la Harry  si ii mima pe buze ceva gen "Daca spui ceva te omor":)) ...
Zayn: so.. ce se intampla? Cine a castigat?
Eu: Steph...
Zayn: Stai , Steph? Dar...
Eu: Poveste lunga, defapt e scurta dar imi e prea lene sa o mai spun ..
Harry: Oke, deci ceea ce conteaza , e ca Steph a castigat , iar Eu nu , asa Ca Liam nu va face prostioare cu Cass, si va putea sta linistit cu Steph...
In acel moment cu totii ne- am oprit sin ce faceam si am ramas putin blocati... Tocmai lui Harry ii iesise un porumbel pe gura .. baiatul asta chiar nu se poate abtine...
Liam: Stai ce?
Steph: Harry mi- ai promis ca nu zici nimic, mincinosule, te urrasccc !!!...
 Si steph pleaca suparata printre zapada...
Eu: Steph staii ... Ma duc si eu dupa ea..

Liam: Imi explica si mie cineva ce se petrece aici ?
Harry: A.. este doar... a..
Liam: Hazza sa nu ai cumva de gand sa ma minti ca te cunosc foarte bine...
Harry: Pai.. Nu pot.. Liam uite.. chiar nu pot sa iti zic, am promis..
Lou: Mdea, si deja ai spus aproape totul * Susoti Lou in spatele lui *
Liam: De ce nu potii ? Ce ai promis?? Harry daca nu imi zici iti promit eu ca numai vorbesc cu tine.. suntem o familie doar nu ? nu avem secrete intre noi ...
Harry: * Se uita cu o fata de catlus plouat la Liam* Imi pare rau Leeyum.. Nu pot, chiar nu pot ...
Liam: Bine, atunci nici eu numai pot sta cu cei care ma mint si ascund lucruri de mine..  * Si pleaca si el *
Harry: Noo , Liam stai .. Intelegee doarr... http://data.whicdn.com/images/36888109/tumblr_ma1p39lARu1rufsfa_large.gif
Lou: Numai are rost Hazz, data viitoare ar trebui sa iti alegi mai bine cuvintele..
Harry: Dar asta incerc sa fac ... :(
Lou: Ei bine .. nu se vede ..
Apoi cu totii au plecat de acolo , lasandu- l pe Harry singur...

* Harry*

Azi am doborat recordul in cartea recordurilor... Am pierdut 9 prieteni cei mai buni , erau ca a doua familie.. Si asta nu e prima data cand ii mint.. Nu ma gandeam ca o chestie atat de mica ar putea sa cauzeze atatea probleme.. Sau stiu ca cel putin Steph si Liam sunt foarte suparati pe mine.. Steph pentru ca am dat- o de gol, iar Liam pentru ca nu i- am spus adevarul.. Si le dau atata dreptate.. Poate ca .. nu sunt un prieten bun... poate ar trebui sa locuiesc in Narnia unde nu voi deranja pe nimeni si nimic... Sau poate ar trebui sa stiu cum sa vorbesc cu oamenii ... 

Harry dupa cum am zis ramasese acolo , stand in fund pe skiuri si uitandu- se in gol...

* In timpul asta...*

In tot acest timp eu am gasit- o pe Steph , si Lou pe Liam  si am mers in cabana...
Alisa: Hey , l- ati mai vazut pe Harry?
Steph: de ce ne- ar interesa pe noi ? El ne- a tradat ...
Liam: Asa este, de acord cu Steph.. Si totusi inca nu sti ce a vrut sa spuna atunci .. Steph , sti tu ceva?
Si il vad pe Liam cum se duce in fata lui steph si se uita la ea..
Steph: Nu.. nu , nu am nimic.. nu ..
Liam: Steph, te rog, destul m- a mintit Harry , nu o mai face si tu , deci zi- mi te rog ce se intampla...
Steph: Nu pot Liam, nu pot * A inceput sa planga* ...
Noi ne- am apropriat de ea si am vrut sa o linistim..
Liam: Puteti sa ma lasati putin singur cu ea?
Noi: Ok...
Liam: Steph, gata , linisteste- te , ce ai patit? * Si o ia in brate*
Steph ridica usor capul si se uita in ochii lui , cum ochii ei erau plin de lacrimi si tot i se scurgeau pe obraji , Liam a trecut fin cu mana lui peste obrajii ei si i- a sters lacrimile..
Liam: Sper ca asta sa te linisteasca..
Apoi el ii ia fata in mainile lui mari, o priveste adanc in ochii ei stralucitori , apoi se aproprie de ea.. Se aproprie si ea de el usor desi il privea cu frica, nu stia ce sa faca.. asa ca a lasat sa curga totul de la sine.. Si in secunda urmatoare buzele lor facusera contact ... Sarutul a durat ceva...
Dupa ce Si- au despartit buzele Liam a mai intrebat- o odata...
Liam: Acum poti sa imi spui ce s- a intamplat?
Steph: * Zambeste si ii raspunde* Ei bine, ce conteaza ce s-  a intamplat daca , chiar acum s- a rezolvat problema..
Liam: Adica tu.. Aww, Steph.. De ce nu ai zis nimic? De ce m- ai facut sa astept ca un idiot atatea zile..
Steph: Zile?
Liam: Da, de o saptamana am inceput sa vad persoana in tine care pana acum nu iesea la iveala.. te iubesc Steph si daca vrei , mie mi- ar placea enorm de mult sa fii prietena mea...
Steph: Aww, Liam , asta e cel mai frumos lucru pe care mi l- a spus cineva vrreodata.. Si raspunsul e DAAAA .. Iar pe langa acel 'Da'a urmat si un sarut pasional..

* Pe munte*

In tot timpul asta, cat cei doi porumbei se mozoleau fara stirea nimanui , Harry statea la fel cum l- am lasat, parca era stana de piatra, ma mir cum porumbeii nu si- au facut nevoile pe el.. .
Harry: IMI URASC VIATAAAAA!!! .. A tipat el deodata ridicandu- se  in picioare.. Dar uitase ca se afla in mijlocul muntilor.. Si din cauza zgomotului puternic produs o avalansa si- a facut aparitia.. A durat cateva secunde ca Harry sa isi dea seama de fapta facuta dar atunci era prea tarziu ca sa mai faca  vreo miscare.. Singurul lucru pe cae l- am mai vazut a fost doar niste bulgari uriasi urmati de un val de zapada ca vin peste el , apoi NEGRU !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu