sâmbătă, 27 octombrie 2012

Capitolul XX

Capitolul XX


Dupa ce aceasta lesinase niste doctori tocmai treceau pe acolo... Doctorii socati de ceea ce vedeau , Ori faptul ca o vazuse pe doctorita lesinand ori ca Harry era viu.. Da, asa e , Harry era acolo de fata.. Doctorii isi freaca putin ochii ca nu cumva sa aiba o iluzie, dar nimic, el tot acolo statea,.. Docorii s`au apropriat incet si cu frica de el ..
Doctorul1: D- D- Domnule.. Styles? T- t- traitiii ??
Harry: Aa, da,  dar ma doare tare capul ..
Doctorul: Repede duceti- l in sala de urgentaa..
Doctorii inca socati de 'cadravul inviat' l- au dus intr- o camera unde l- au pus sa stea pe pat numai ca el facea mofturi ..

* Acasa*

Ei bine , la noi era o atmosfera negativa, ploua incontinuuu , si prin plouat vreau sa zic plansete si bocite... Toata lumea plangea si se gandea la amintirile cu Harry . ne- am uitat la filmulete si mai tare plangeam.. Plangeam si la cele amuzante.. Apoi prmesc un telefon .. Imi sterg lacrimile  si incerc sa raspund cat de cat cu o voce preferabila..
EEu: AA- Aloo??
Doctorul: Domnisoara Cassie? Sunteti acasa?
Eu: Da, d- de ce ?
Doctorul : Atuncii veniti repede la spital , s- a intamplat ceva uimitorr, veniti repedee..
Imediat am inchis telefonul , si am inceput sa alerg prin casa pregatindu- ma sa plec si tipand
Eu: Repedee, la spital ..
Totii au tresarit..
Zayn: Cee e ce s- a intamplatt ?
Liam: Ce ee??
Eu: Doarr venitii ,nu stiu ce a zis repedee..
repede ne- am pregatit si am 'rupt' usa, in cateva minute am ajuns la spital unde am luat doctorul la intrebari..
Eu: Am venit cu cea mai mare viteza, deci ce s- a intamplat ?
Doctorul: Va rog urmati- ma in liniste...
Am urmat doctorul in liniste cum ne spuse, am intrat intr- o camera de spital sau cum s- o fi numind aia, si l- am vazut pe Harry  uitandu- se la noi si zambind..
Pe mine ma luase cu lesinul dar noroc ca ma prinsese Zayn si m- a scuturat putin..
Eu: H- h- h - haryyyy ??? Estii viuuuuuu .. Si am inceput sa plang si mai tare ducandu- ne cu totii langa el ...
Lou: Doamnee Harry , nu imi vne sa cred.. Credeam ca ai..
Harry: Am fost doar in coma , atata tot..
Liam: Atata tot arry? Atata tot? Tu ai habar ce fel ne- am simtit?
Dizz: Te rog , sa nu mai faci asta niciodata..
Steph: O doamnee, ne- ai speriatt..
Channel: Sa vezi ce fel va reactiona Alisa..
Harry: Alisa?! Chiar, unde e ? E bine?
Niall: E bine, stai linistit , doar a lesinat , acum doctorii au grija de ea, ...
Eu: Doamna doctor, poate Harry sa vina cu noi acasa astazi ?
Doctorul : Pff, este riscant dar avand in vedere ca pot avea incredere in voi , ii voi da drumul prietenului vostru , dar va avea de luat niste pastile, la fel si prietena lui , Domnisoara Alisa..
Ahh , simteam ca reinvii pentru a doua oara.. Atatea vesti bune dupa un ditamai iadul...
Dupa jumatate de ora, Harry era gata cu bagajele facute, la fel si Alisa, apoi am plecat spre casa noastra..
Liam: Wow, asta da vacanta infioratoare...
Am ajuns acasa, apoi am primit iar un telefon..
Eu: Pe bune? Ce veste buna mai primesc de data asta ?...
Eu: Alo da?
Voce*: Ce faci scumpaa meaa ?
Eu: Mama??
Mama: Daa, m- aii recunoscutt, eu suntt, ce faci , esti bine cum te simti ?
Eu: Foarte bine mama, excelent dar voi ce mai faceti ? Totul e ok ?
Mama: Totul e perfect draga mea.. Numai ca , ne e atat de dor de tine.. Adica, uite peste cateva zile e Halloweenul iar , ei bine noi eram obisnuiti sa il facem cu tine..
Eu: Aww.. Mama, tata, pana acum asta am facut..Ma gandesc mereu la voi ,
Mama: Stiu draga mea, In afara de asta , la voi cum e vremea?
Eu: Pai , noi suntem la munte, si aici e frig si e multa zapadaa..
Mama: Zapada ? Deja? Wow , la noi est frig ca de sfarsitul toamnei dar asta e..
Eu: Ok, mai vorbim ok? Te iubescc
Mama: Si noi te iubim scumpa mea ♥

Dupa ce i- am inchis mamei mi- am adus aminte ca urma Halloweenul iar noi nu eram deloc pregatiti..
Eu: Am si eu o intrebare.. Voi stiati ca peste cateva zile e HAlloweenul ?
Niall: Halloween? Aa, e sarbatoarea aia in care se mananca multe multe dulciuri nu ?
Lou: Da Niall Aia e..:))
Zayn: Pai cred ca ar trebui sa ne grabim daca vrem sa facem ceva...
Eu: Astazi nu avem nimic de facut, iar magazinele sunt deschise.. So , mergem la niste cumparaturi infricosatoare ?
Toti: Buhuuuu Daa..
Eu: :)) Ok, atunci haideti , avem multe de luat ..
Am fost pe la tot felul de magazine, am luat dovlecei ca apoi sa ii sculptamm am lua paianjeni de plus, vrajitoare, fantome si multe alte chestii specfice sarbatorii..
Channel: Cred ca am uitat ceva..
Steph: Asa e.. si mie mi se pare  ca ne lipseste ceva..
Zayn: Pai , Decoratiuni avem , dulciuri si mancare in forma de dovleci si paianjeni avem ..
Lou: Costume, ne trebuie costume pentru colindat ..
Dizz: Perfect , de unde facem noi rost de costume... ?
Eu: Stiuu , veniti dupa mine..
Am mers la un magazin de haine, si acolo am gasit tot feelul de costume haioase, eu mi- am ales un costum de vampirita, Dizz a vrut sa fie o vrajitoare , inca nu stiu daca una rea sau buna.. Steph zombi, Channel  si Dizz au vrut sa se imbrace la fel in costume de pisica neagra.. Baietii s- au asortat cu noi de data aceasta.. Le- am platit la casa apoi home sweet home.. Nicaieri nu e mai bine ca in caldurica de acasa.. Ca sa ne mai incalzim putin ne- am bagat sub o patura si am  inceput a dezbate niste probleme tare serioase.. Si anume, cum decoram casa.. Maine avea sa fie o i lunga din moment ce vom transforma o casa intreaga intr- un de groazaa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu