duminică, 2 septembrie 2012

Capitolul IV - You lie us

Capitolul IV- You lie us

Alisa: Pai... Dar de ce ai trecut pe la mine?
Eu: Ma plictiseam si am vrut sa vad ce faci..Dar nu mai schimba subiectul zi- mi unde esti ...
Alisa: Am iesit putin sa ma plimb, tot de plictiseala..
Eu: Sigur? Si trebuia sa ma minti ca esti acasa?
Alisa: Pai stiam ca... Ehh, numai conteaza...
Eu: Ok, deci pe unde esti? Hai sa mergem amandoua , ne plimbam asa singure cuc pe strada..
Alisa: Ok, vin la tine in cateva minute... Pa..
Alisa: Harry va trebui sa/...
Harry: Pleci, da , am auzit, imi pare rau ca nu am putut sta mai mult ..
Alisa: Si mie, si ii dau un sarut pe obraz si plec in cea mai mare viteza spre Cass ca sa nu banuiasca ceva...

Eu: Heyy , da ce gafai asa ? Arati de parca te- a urmarit o turma de vaci ..
Alisa: Aia se numeste cireada de vaci , turma is oile , si da am alergat ca sa nu te fac sa astepti.. Deci pe unde mergem ?
Eu: Pai , stiu ca am zis ca mergem numai noi doua dar cred ca ar fi frumos sa iesim cu totii ...
Alisa: *n acel moment in mintea mea a fost ceva de genu "NUUUUUUU" : Ok ...

Nu dupa mult timp apar si ceilalti ..
Toti: Heyy .
Noi: Heii , ce faceti ?
Zayn: Uite , am iesit putin sa ne racorim ...
Hmm ce ciudat, toata seara Harry si Alisa nu  au vorbit, adica ma refer ca nu au scos niciun cuvant, ma intreb oare ce ii supara pe amandoi ..
Am mers noi ce am mers apoi mi se facuse putin frig, cred ca Zayn a observat asta pentru ca in acel moment si- a dat jos bluza de trening si mi- a pus- o pe umeri ..
Eu: Mersii , dar nu trebuia , tu ce vei face?
Zayn: Mie si asa imi era cald, si in plus fetele sunt mai sensibile..
Eu: Vai tu fortosule..
Ne- am mai plimbat ce ne- am plimbat apoi ne- am dus acasa...

Trecusera cateva zile, totul era ca inainte, nimic nu se schimbasera... A doua zi am hotorat sa mergem la piscina... Era foarte cald asa ca am zis sa ne racorim si noi putin .. Din pacate nu ne- am intalnit toti deodata ,  Eu, Dizz , Lou si  Niall am mers impreuna .. Nu stiu ce sa zic dar, cred ca vom agata cativa baieti pe acolo , adica , macar Dizz pentru ca avea un costum de baie si o silueta de invidiat.. Costumul ei era cu slipul negru si sutienul alb cu dungi negre care se potrivea cu tenul ei perfect. ... Parul il avea lasat pe spate, indreptat si cu o suvita ondulata.. ea nu prea le avea cu apa  ca sa zici ca si- l uda, ea mai mult vroia sa se broneze.. Si eu as vrea sa am bronzul ei dar pe mine ma atrage foarte mult apa :)) ...


Eu eram imbracata cu un costum de baie alb  si simplu  , iar parul strand intr- o coada impletita,
  Am mers o gramada pe jos , sau cel putin asa mi se paruse mie , pentru ca era foarte cald si drumul parca nu se mai termina, cand am ajuns, ceilallti erau deja acolo ...





Alisa era imbracata  intr- un costum de baie de o culoare verde foarte frumoasa si atragatoare , si cred ca l- a atras putin pe Harry , deoarece Lui Harry  i se pare ca fetele in verde sunt ffoarte sexy .. mda, tipic lui ..  Parul il avea desprins pe moment, dar dupa cand a vazut ca intra cu totii in apa si l- a strans si ea ca sa nu si- l ude, altfel ar face urat daca i s- ar strica:))..




Channel avea un costum de baie de culoarea bleu care se asorta cu costumul de baie a lui Steph :)) De ce zic asta? Pentru ca Steph il avea tot pe albastru dar mai inchis... Si uite ca in sfarsit e cineva cu parul in coc pe aici , dar un coc nu stiu mai ciudat si mai placut in acelasi timp ,  si impreuna cu ochelarii de soare facea ravagii pe acolo.. Bineinteles si cu geanta de plaja , care era simpla dar stilata in acelaasi timp



Iar Steph cum am zis era intr-un costum de baie de un albastru frumos si inchis , cu parul desprins si putin ondulat , impreuna cu o palarie la moda si niste ochelari de soare  a da si impreuna cu geanta de plaja pe care scria BEST SUMMER , era tare cool  .





Si cam astea erau stilurile noastre , norocul nostru a fost ca am gasit fix 10 locuri libere pe sezlonguri si fix unele langa altele...  Inainte ca eu sa dau startul de balaceala  a trebuit sa ma dau cu crema pentru ca , cum am spus si mai devreme soarele ardea...
Channel: Te ajut?
Eu: Daca vrei tu  sigur ...
Channel: Esti gata, acum chiar nu te vei mai arde deloc..
Toti ne dadusem cu crema solara, cu a mea bineinteles, ca cineva , adica toti si- o "uitasera"acasa..  Tot ne- am dat inafara de Zayn..
Eu: Zayn daca nu te dai te vei face ca un rac rosu ce tocmai a fost bagat in oala cu apa clocotita la fiert..
Zayn: Nu am eu nevoie de lotiune din aia.. Niciodata nu m- am ars..
Eu: Fie cum vrei ...
Am stat cateva minute pe sezlong, si in acest minute ma uitam prin imprejurimi , pai , il vedeam pe Niall cum mananca in continuu , omul asta nici la piscina nu ii da pauza mancarii , pe Liam cum cred ca era pe Twitter, Pe Harry il vedeam ca se uita in gol la fel si Alisa, Zayn isi facea parul , Channel si Steph Se tot tachinau a cui costum de baie e mai frumos :)) , Iar Lou .. Lou , unde e Lou ? Il pierdusem pentru o clipa din ochi , apoi il zaresc in piscina.. Ohh nu , omul asta o va pati rau, stia doar ca eu dau strartull la balaceala..

Eu: Lou , ce iti inchipui tu ca facci aici ? Eu trebuia sa dau strartul...
Lou: Ei bine, uite asta fac eu aici, si incepe sa ma stropeasca..
Eu: Tuuu , nu ai facut astaa. Vei plati , Si incep si eu sa il stropesc, ceilalti , invidiosi pe distractia noastra au venit si ei la balaceala... Am facut chiar si cateva poze.. Ma mir cum de nu se stricase aparatul , cred ca il scapasem de cateva ori prin apa si numai vorbesc de stropii care se vedeau pe pozele noastre cand saream .. Cu totii ne distram in apa , am stat de mai bine de 10 minute, apoi Alisa se duse putin la bar iar Harry o urma, .. Pe bune?? Au iesit din apa si tot le e sete ? Dar nu intorc bine capul ca le si vad pe cele 3 pupeze.. Am ramas ceva de gen http://data.whicdn.com/images/31198190/tumblr_m61r0ehtgI1r97yew_large.gif Nici aici nu pot scapa de ele? Ma rog, am decis sa nu le bag in seama.. Ma scarbea faptul ca au inceput sa se dea pe langa chelneri .. Mdeaa, foarte frumos, si ca nu era destul de rau a trebuit sa mai vine si catre noi...
Daiana: Ia uitati fetelor cine a venit aici , o fi venit si ea sa se bronzeze, stai linistita niciodata u vei avea bronzul meu ..
Bibi: * Tusisera putin* A nostru
Daiana: Da, da, a nostru cum ziceti voi ...
Lavy; Sa mergem , noi nu stam la "Balaceala"
Hmm , asta era un moment potrivit sa le stric frizurile, a trebuit numai sa le ud putin cu apa ca ele deja luasera si foc.. Asta e ciudat , stiam ca atunci cand uzi apa cu focul se stinge , dar de data asta l- am aprins :))) ...  Ar fi vrut saracuta sa spuna vreo doua dar parul si machiajul ei foarte scump deja incepeau sa ii picteze toata fata asa ca a fugit repede la o baie din apropriere.. Am inceput sa radem cu totii , apoi ma uitam de ce numai vine Alisa si Harry , si ma uit la bar dupa ei dar nu erau acolo...Ii caut cu privirea, apoi m- am dus sa ii caut, pana cand in spatele piscinii ii vad ca sa saruta.. Ce mama naibii fac? aveti sete de altceva nu de apa voi , ma duc la ei si le stric minunatia...
Eu: HEllo..

* Alisa*

In momentul in care am auzit vocea stiam ca e a lui Cass, m- am intors cu rusine si eu si Harry si am inceput sa ne gasim scuze...
Alisa: Aa, CAss, nu e ceea ce pare..
Eu: Poftim?? Ba eu cred ca e ceea ce pare, sau cumvaiti intrase o musca in gura si a vrut Harry sa ti- o scoata tot cu gura?
Alisa: Nu , uite..
Eu: de cat timp sunteti voi impreuna?
Alisa: Pai nu suntem... De vreo saptamana..
Eu: Cuummm ? Si nu ne- ai zis?Cum ati putut sa ascundeti asta tocmai noua , familia voastra?
Harry: Pai , nu am vrut sa, adica daca voi stiati grupul numai era doar "Amicii" , ajungeam sa ne negllijam si nu vroiam..
Eu: Ajungeati sa ce? Si acum crezi ca e mai bine? Eu doar v- am intrebat daca e totul in regula , si te- am intrebat Harry daca sigur nu o placi pe Alisa noastra , iar tu ai zis clar ca nu , deci m- ai mintit , ne- ai mintit pe toti, ne- ati mintit.. Deci asa aveti voi increde in prietenii vostri nu? Stiti doar ca puteati sa ne spuneti orice...
Alisa: Uite, te rog nu fii suparata, nu se va mai intampla..
Eu: Zici asta de parca  ne- ati mai mintit, sau trebuie sa va aduc aminte minciunile din trecutul foarte apropriat ? Acum cum sa mai am incredere in voi ? Sti? Nu ma deranjeaza faptul ca sunteti impreuna, chiar ma bucur pentru voi , dar ma deranjeaza faptul ca ne- ati mintit...
Harry: Prom,ite- mi ca nu se va mai intampla data viitoare... Sau , nu va mai exista o data viitoare nu / * pleaca capul*
Eu: Fiti siguri ca nu , ne- ati mintit de prea multe ori , deci nu ati avut incredere in noi , cred ca mai mare incredere as putea avea in Daiana , Bibii si Lavy decat in voi ..
Alisa: Nu , Cass, te rog...
Dar nu au mai apucat bine sa spuna ca le- am intors spatele si am plecat la gasca mea adevarata de prieteni care aveau incredere unii in altii .. NU imi vine sa cred cat au putut sa ne minta, de o saptamana ei sunt impreuna si ..  Vai Doamne, mai bine nu ma mai gandesc.. Sa se faca bors ...
Zayn: Hey Cass,, de ce arati  de parca ai pierdut o batalie cu un taur?
Eu: Ha , ha foarte amuzant.. Se pare ca colegutii nostri dragi Alisa si Harry erau impreuna timp de o saptamana si nu au avut incredere in noi sa ne spuna...
Lou: Cum?
Eu: Da stiu..
Lou: Haza ma inseala? Lasa ca va vedea el...
Eu: :-j .
Zayn: Deci ne- au mintit cand au zis ca nu se plac? Pfaai , si eu care credeam ca le pot spune orice...
Channel: Deci , ei sunt un cuplu?
Dizz: PErfect .. Halal prieteni ...
Liam: Eu zic sa plecam , presupun ca am stat in sufletul lor pana acum , sa ii lasam in pace..
Niall: Uite- i ca vin ..
Eu: Ce? * Ma uit in spate.. Eu nu am de gand sa ii mai vad, mi- am perdut toata increderea in ei ..
Zayn: Si eu , sa strangem si sa mergem ...

* Alisa*

Harry: De ce naiba nu le- am spus?
Alisa: A fost ideea ta stupida sa nu le spunem..
Harry: A deci acum e ideea stupida? Si tu ai fost de acord cu ea..
Alisa: PE bune? Uite ca acum numai sunt.. Ne- am pierdut cei mai bun prieteni... Asta numai din cauza ta
Harry: Aa, deci a vina mea acum da?? Bine, sti ceva, eu am plecat de aici ..
Alisa: Unde te duci ?
Harry: Acasa, suna- ma cand  ai sa vezi realitatea..si te potolesti ,
Harry se ridica, isi ia prosopul  in mana se imbraca si pleaca lasand- o pe Alisa singura...Prima lor cearta , si poate va fi si ultima?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu