duminică, 4 noiembrie 2012

Capitolul XXI

Capitolul XXI


Dupa ce ne- am facut somnul de frumusete  am inceput a decora casa si multe alte pregatiri ...

Alisa: Eu vreau sa fac prajiturile..
Eu: Prajituri? Ce prajituri ?
Harry: Pai va fi o surpriza..
Alisa: Da Harry va fi o surpriza, de asta nici tu nu ke vei vedea..
Harry: Dar, dar:o3.. Si eu vreau sa te ajut..
Alisa: Ok , ok ,dar de data asta fara faina ca data trecuta...
Harry: Okk ..:-<
Lou : Eu si cu Dizz ne ocupam dde invitatii..
Dizz: Vom avea asa ceva ?
Lou: Dar voi pe ce lume traiti ? CAss nu stia de orajituri , tu acum nu sti de invitatii , unde ati fost pana acum ?
Dizz: In fine .. Ok, Eu si cu Lou ne ocupam de invitatii9 ..
Eu: Ok, Atunci pentru decorat ramanem : Eu , Zayn , Liam , Steph, Niall si Channel..
Asadar ne- am apucat fiecare de treaba lui ... Eu si cu ceilalti decoram intreaga casa..
Zayn: Ma urc eu pe scara ca sa pun Liliecii ...
Channel: Normal , evident ca tu doar esti cocotatul familiei ...
Zayn: Heiii , uite cine vorbeste acum dati- mi pasarile alea..
Eu: Sunt lilieci Zayn  , lilieci ..:)))
Dupa ce am ras putin , ne- am apucat serios de treaba, in timp ce Zayn , maimutica casei era atarnat pe sus  cu decoratiunile, eu si cu Channel decoram geamurile .. Liam si Steph si Niall puneam tot felul de dovleci si fanntome la intrarea casei ...

Alisa& Harry

Alisa: Asa, bun , acum da- mi zaharul ..
Harry: Pana la urma ce ai de gand sa faci ?
Alisa: Vreau sa fac nisste prajiturele in forma de dovleci , fantome si lillieci ..
Alisa s- a apucat de prajiturele  si cica HArry 'O ajuta'..

Louis&Dizz

Lou: Ok, tu suni fetele , eu sun baietii ok ?
Dizz: Ok , ok ...

 Eu si ceilalti continuam cu decoratiunile, dupa ce termina Zayn de pus pe sus  aceste mici lucruri infioratoare , se da jos de pe scaun , si impreuna cu el am admirat 'capodopera'... Din pacate in acel moment cazu un liliac...
Zayn: Ohh , Fuck , ..
Eu: Lasa- l , e doar un liliac, mai avem zeci..
Iar in acel moment toate decoratiunile s- au deprins de unde erau prinse, si au cazut prin fata ochilor nostri.. Cu totii am ramas cu gura deschisa de parca eram la dentist..
Eu: Spune- mi ca nu s- a intamplat ce cred  eu ca s- a intamplat..
Zayn: Ceee????? Fuccckk , fucckk , si iar Fuuuckk , M- am chinuit atata atarnat ca un babuin pe pereti iar acum totul e distruss.... Ahhh...
Channel: Doamne.. Si acum ce ne facem ?
Niall: S- au spart ?
Eu: Stai sa vad.... * Ma duc mai aproape* .. Mda, s- au spart .
Zayn: Perfectt , acum numai avem nici decoratiuni .. ..
Eu: Lasa, poate Alisa , Harry , Lou si Dizz au avut mai mult noroc ca noi ..

Prajiturele erau gata , numai trebuiau pune in cuptor.. Asta a si facut Alisa..
Alisa: Acum , Harry , vin- o cu mine pana in camara am nevoie sa ma ajuti pentru aranjarea mesei..
Harry: Ok, cat mai multe scaune da?
Alisa: Da, si vezi fata de masa de Halloween..
Harry: Aa , nu stiam ca de Halloween trebuie, eu care credeam ca trebuie pusa aia de Craciun ..
Alisa: Ha , ha amuzant.. Acum du- le , eu ma duc sa vad daca sunt gata prajiturile..

* Alisa*

Ma duc sa vad daca sunt gata prajiturile, cand am ajuns in fata usii de la bucatarie  , ori aveam eu vedenii ori iesea fum din bucatarie, intru repede, cand , vad ca  mai avea putin si luau foc, iar repede stingatorul si dau pe acolo, tusind incontinu din cauza fumului , am oprit  cuptorul, dupa ce am terminat cu fumul, mai ramasesera doar o tenta , dar am deschis fereastra, m- am uitat sa vad ce a iesit din ele.. Bineinteles ca erau toate arse, ... Imi venea sa innebunesc, toata munca mea a fost in zadar Fuuckkk ...

Harry auzind zgomote in bucatarie a ajuns intr- o fuga...
Harry: CHu , chu .. Ce s- a intamplat aicii ? De ce e asa de fum? Alisa, ce ai facut ?
Alisa: Nu am facut nimic eu , doar prajiturile s- au ars....
Harry: Da- le naibii de prajituri , tu esti bine?
Alisa: Da sunt bine..
Harry: Ok , acum .. nu mai avem ingrediente pentru a mai face odata ?
Alisa: Nu , am pus  foarte multa cantitate din fiecare , nu mi- ar mai ajunge nici pentru 10 bucati..
Harry: O doamne, asta nu poate fi de bine.. Poate  ceilalti au mai mult noroc ca noi .. Hai sa vedem..

Ne- am intalnit cu totii in mijlocul sufrageriei ..
Niall: Deci cum merge? Dupa cum vedeti , noi am auvut un mic incident... Prajiturile sunt gata ?
Alisa: Prajiturile s- au ars Niall .. Dar invitatiile?
Lou: Am sunat pe toata lumea care stiam .. Unul ba era in inchisoare, alta era la spital si nastea, altu nu stiu cine i- a murit, si tot asa, nimeni nu vine..
Eu: Pff, am crezut ca voi aveti mai mult noroc ,. dar se pare ca am dat- o in bara, asta va fi o zi proasta , Halloween- ul e de vina ..
Toti suparati dam sa plecam  , numai Niall era pe ganduri apoi zice..
NIall: Ce- i asta ? Astia suntem noi ? Ne lasam batuti atat de usor ?
Eu: Niall , numai avem decoratiuni..
Harry: Nici ingrediente..
Dizz: Si nici oameni pe care sa ii chemam..
Niall: Ei da sigur.... Stiti de ce ? Pentru ca nu ne- am organizat cum trebuie ... Haideti o luam de la capat cine e cu mine?
Toti am fost de acord la sfarsit..
Nial: bun , acum fiti atenti , Alisa ce ar fi daca ai face altceva din ingredientele ramase? Poate niste bomboane sau placinta cu dovleac..
Alisa: Niall  , asta e o idee minunata, Harry hai la treaba..
NIall: Si Louis, ai sunat doar membrii din familie? suna prietenii de la liceu ..
Dizz: Asa e Lou, Suna- i pe ei , Haidee ..  * Il ia de mana si  se duc  sa sune invitatii*
NIall: IAr noi , haideti , sa ne apucam sa le facem de mana, si cass, nu cumva e- am mai ramas de anu, trecut niste dovlecei ? Oricum aia de pe scari nu au patit nimic..
Eu: NIall.... Lasa- ma sa iti spun ceva.. Esti geniall omuleee * ii sar in brate si ii dau un pupic pe obraz*
Intr- un final a iesit mai bine decat prima data, in sfrasit veni si seara .. Pe la 7 seara a batut cineva la usa, cu totii ne ducem sa deschidem usa si ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu