duminică, 11 noiembrie 2012

Capitolul XXII

Capitolul XXII


    Si batuse cineva la usa , fiind Halloween`ul si cum era noapte afara ne- am speriat putin si am inceput sa ne certam care se duce sa deschida usa.. Pana la urma s-a dus Harry ,  * Face pe curajosul desigur*  Ne ducem toti jos , iar noi , stand in spatele lui Harry ne uitam sa vedem cine e dupa usa.. Bineinteles ca dupa ce a deschis- o s- a auzit un 'PARTYYY' din partea invitatilor...

   Zayn: Dar ceilalti nu vin ?
   Lou: Aa, Zayn , numai exista 'ceilalti'..
  Eu: Deci suntem numai 15 in total ? Ok...
Toata seara am dansat , am mancat praijiturile lui Alisa care au fpst delicioase, am vorbit si 'ne`am speriat', ma rog ceea ce se face la o petrecere.. Din pacate petrecerea nu a durat mai mult de 2 ore deoarece invitatii trebuiau sa plece acasa.. Dupa ce acestia au plecat , am hotarat sa mai ramanem si sa ne mai  distram noi intre noi  ca era prea devreme.. ( 23:45  )  ..

Channel: Ma cam plictisesc.. Ce sa mai facem >
Harry: Statii asaa, ca mi- a venit o idee .. Ce ar fi , daca tot e seara de halloween sa facem ceva asa.. Mai BOHOO . Daca ma intelegeti..
Steph: La ce te gandesti ?
Harry: Pe cand era bunica, stiu ca imi povestise de chestiile astea cu  demoni si fantome, chiar eram pasionat pe atunci de lucrurile astea, si nu am inteles niciodata de unde stia ea atat de multe dar ma rog.. Chestia e ca , mi- a zis ca niciodata sa nu facem 'spiritism'in seara de Halloween ..
  Dizz: Si sa ghicesc, tu fix asta vrei sa faci..
Harry: Ma stii foarte bine, as vrea sa vad ce se inatmpla..
Alisa: Deci , nu ai mai facut asta pana acum ?
Harry: Nu si as vrea sa inceerc, dar am nevoie de ajutorul vostru si va trebui sa urmam toti pasii ..

Desii nu credeam in chestii dinastea , trebuie sa recunosc ca eram putin speriata dar am facut ce ne spunea Harry.. Ne-- a pus sa ne asezam pe covor in cerc, el a luat din biblioteca cartea de 'spirite'[ , parca asa se numea , era destul de mare, a pus- o in mijlocul cercului facut de noi , si fiecare statea cu picioarele incrutisate..
   Lou: Harry , mai exact , ce o sa se intample ?
Harry: asta vreau si eu sa stiu ..
Liam:: Si daca se intampla ceva?
Niall: Liam are dreptate , daca se intampla ceva , daca toata mancarea din lume va disparea ?
Zayn: Niall , e doar o chestie , o legenda despre fantome nu despre vrajitorii ...
HArry: bun , bun , gata cu vorbareala, acum , luati- va toti de maini ...
Alisa: Harry , imi e putin frica..
 Harry: Suntem toti aici cu tine , tine- ma strans de mana... Ok , acum  eu voi citi regulamentul , zice asa... daca vrem sa facem acest spiritism in ziua de halloween , va trebui sa fim toti bine stransi de mana, deci nu d- ati drumul la maini .. Apoi zice ca trebuie sa fie liniste totala in timp ce niste cuvinte trebuie rostite.. Dar nu gasesc cuvintele...
   Channel: Sigur sunt intr- un colt al paginii .. vezi tu ..
Harrry: A , gata le- am gasit , dar e foarte mic scris si e scris in .. alta limba , nu imi dau seama..
Eu: Da- mi sa vad... Scrie in latina, am facut cursuri e latina , inteleg cate ceva.. Poate ar trebui sa le rostesc eu ..
Harry: In carte zice , 'cel ce va  rosti cuvintele va trebui sa aiba incredere deplina in el si inima tare'..
Eu: Ce vrea sa spuna prin ; inima tare '?
Harry: Adica ar putea fi periculos.. A , ia stai , uite , mai zice ca aceasta vraja trebuie rostita de 2 ,, de preferat o fata si un baiat , si sunt aceleasi reguli sa aiba incredere in ei si sa aiba inima tare ..  Si sa fi foarte linistit , sa nu ai niciun gand negativ in mintea ta ..
Eu: Ok , Sa o facem atunci ..
Zayn: Nuu , Cas, esti sigura ca vrei sa faci asta? E periculoss
Eu: PEntru mine este o provocare , mereu mi- am dorit sa fac asta ..
Zayn: Cass...
Eu: Voi fi bine .. Haide Hazz , let`s do it ..
Ca toti ceilalti eu si Hazz ne- am prins de maini  dar eram in mijlocul cercului impreuna cu cartea... Ne- am uitat la acel textulet , am asteptat ca luna plina sa se arate, apoi  amandoi am rostit cuvintele...  Dintr- o data , se facu o liniste totala..
Zayn: A mers? Simtiti ceva ?
Eu: Nope.. Am zis eu ca e o porcarie..
Lou: Eliberati- va gandurtile negative , poate de asta nu a mers.. Mai incercati odata..
HArry: Ok ..
Am facut- o din nou , am rostit usor cuvintele 'magice', in secunda urmatoare  pe mine m- a cutremurat un fior , apoi mi- a aparut ceva  in fata , parea a fi un spirit :-s...  Am scos un sunet usor prima data..
Zayn: Sunteti bine ? Ar trebui sa facem ceva ..
Niall: Zayn stai departe , e periculos... Stiu ei ce fac ..
Harry: Cass, incearca sa imi transmiti gandurile tale ...
Eu : Okkk ..
Reusisem sa fac ceea ce mi- a spus Harry , dar dupa ce ne- am schimbat gandurile intre noi am devenit dintr- o data foarte slabita..
Eu: Numaii potttt....
Apoi se auzi o voce care spunea "Harold , ti- am spus ca nu trebuia sa faci asta in seara de Halloween , acum vei suferi "
HArry: Am auzit- o , am auzit- o pe bunica mea..
Lou: Dar asta e imposibil , bunica ta e moarta de anii ..
Harry: Stiu , cred ca am reusit..
Zayn: Ce zice??
Eu: A zis ca vom suferi .. Ce inseamna asta ?
tot tipam noi pe acolo.. deja mi se facuse si mie frica... In secunda urmatoare toate luminile din casa se stinsesera , chiar si lumanarile din toti dovleceii de pe scari , geamurile se deschisera dintr- o data toate si vantul a inceput sa bata cu putere.. crengile copacilor ne- au bagat in sperieti cu baitaile lor in geam , si parea ca se aud multe voci ale spiritelor in jurul nostru .. O ploaie cu tunete si fulgere a inceput in acel moment ..
Lucrurile au inceput sa zboare pe sus , vantul era foarte puternic..
Alisa: Ce se intamplaaaa??/ Opriti- va cumvaaaaa!!!
Eu: Nu pott sa ma oprescccc..
Zayn: Dati- va drumull la mainiiiii !!!..
Hazz: NU putemm , sunt lipitee !!..
Liam: Cum naiba sa fie lipitee?? Facetii cevaaa ..Chetsiile astea tot zboara pe suss..
Alisa: Harry , imi va zburaa capulll , opriti`va odata...
Apoi o voce straina  am auzit in gandul meu  spunand  ' In gradina, in gradina in spatele custii  ora 00 :00 altfel o veti pati '
Apoi nu stiu cum de se intampla dar am putut deschide ochii , si eu si Harry si imediat mainile noastre s- au dezlipit, si toate lucrurile care zburau pe sus au cazut pe parchet facand niste zgomote infioratoare.. Totul revenise la normal , pana si lunima, si chiar si tuneetele si fulegerele disparusera, acum doar plua, parca nimic nu se fi intamplase..
   Pentru ca eram slabita imediat am dat sa cad , noroc ca a fost Zayn rapids si m- a prins..
Zayn: CAss, esti bine, spune ceva..
Eu: Auu , mm , ma doare  foarte tare capul , si ma simt atat de slabita..
Zayn: Ce s- a intamplat mai exact acolo ?
Eu: Gradina, in spatele custii , in gradina , in spatele custii , mormaiam eu acolo
Liam: Ce?
Zayn , m- a scuturat putin mai bine, iar eu cat de cat imi revenisem ...
Eu: Cat e ceasul ? La ora 00 :00 trebuie sa fim in spatele cutrii ..
Lou: Este 23:58 ...
Eu: Veniti repedeee, dupa mineee , nu avem timp ..
Harry: Ce ? De ce ? Ce s- a intamplat? Ce ai auzit ?
Eu: Doar venitii ..
 Fiind singura cea care auzit acele vorbe, i- am luat pe toti mirati , si i- am dus in spatele curtii , in spatele acelei custi , am ajuns fix la 00:00 ..
Dizz: Ce este aici ? Ne- ai adus sa stam in ploaie ?
Eu: Nuuu .. Atuncu , cand am facut spiritismul , am auzit o voce care spunea 'In spatele curtii , in spatele custii , la ora 00:00 altfel o patiti ..
Harry: Eu nu am auzitt..
Eu: Stiu .. dar nu inteleg ce a vrut sa spuna..
Zayn: Uite, in spatele custii , aveai dreptate , este un 'X'pe jos.. Vezi ?
Eu: Am fost de miliarde de ori pe aici si seara si dimineata si nu era niciun X...
HArry: Cred ca ar trebui sa ..
Eu: Noo , imi e frica..
Zayn: Pai daca nu , ce se va intampla?Eu: Ok , ok , Aveti dreptate, dati- mi lopata ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu