luni, 12 noiembrie 2012

Capitolul XXIII

Capitolul XXIII

Channel: Stai , ce ai de gand sa faci ?
Eu: E clar ca aici a vrut sa ne aduca, e clar ca cel pe care l- am auzit vrea sa sapam aici , asa ca dati- mi lopata...
Zayn: Nu , nu te voi lasa, poate sa se intample orice si cred ca ai facut destule pentru astazi , esti si asa destul de slabita..
Harry: Zayn are dreptate, lasa- ma pe mine, tu inca nu ti- ai revenit...
Eu: Nu , eu sap , daca nu vroia sa sap eu  de ce mi- a zis numa mie si nu lui Harry ? Nu se va intampla nimic, va garantez asta...Asa ca stati deoparte..
  Cu totii s- a dat de langa X cu frica ..  Erau atat de speriati incat le putea citi frica in ochi si in miscarile pe care le faceau ... Am luat lopta in mana  , desi dardaiam toata de frica stiam ca eu trebuie sa fiu cea care dezgroapa.. Ma intreb oare ce era acolo ...
   Am stat cateva secunde sa imi adun mintile, apoi am tras aer in piept si am inceput sa sap... Am sapat ce am sapat nu se vazuse nimic..
Harry: Eu cred ca a fost doar o gluma..
Imediat dupa ce spune Harry asta, simt ca lopata atinge ceva tare...
Eu: NU , stai , simt ceva...
Zayn: Ai grijaa, te roogg..
Am sapat mai repede, deja puteam sa vad o parte din acel ceva ce era acolo , era ceva de culoare mai bej spre gri , mai sap ce sap si deodata vad o mana, ma sperii, pentru o secunda m- am dat la o parte , Apoi Zayn ma ia in brate..
Liam: Opreste- te, cine stie ce e acolo..
Eu: Trebuie sa vad cine e .. E clar ca e un cadavru ..
Am sapat ce am sapat pana am reusit cat de cat sa dezgrop cadavrul , cand i- am dat pamantul de pe fata m- am speriat si mai tare si am scos un tipat usor dandu- ma mult in spate si aruncand loptata cat acolo ,  abia de mai putea respira...
Toti erau foarte speriati vazand acolo un barbat  moart dar Zayn  a spart linistea  si cu frica in voce a spus..
Zayn: Ti- Tiam zis ca nu trebuia, ..
Harry: Gata , linistiti- va nu e nimic anormal e doar un cadavru
Eu: Nu.. nu e doar un simplu cadavru.. E .. E.. tatal meu...In acel moment am cazut in genunchi , mi- am pus mainile la ochi si am inceput sa plang ... Cine sa imi fi omarat tatal? De ce? De ce eu ? Cu ce scop el ? NU inteleg ...
Zayn: Ce ai zis?
Eu: E tata... Il cunosc de la o posta , asta e tatal meu .. Ce cauta aici ?
Zayn: Ajutati- ma sa il scoatem poate doar seamana cu tatal tau ..
Dupa ce l- au scos din groapa , i- am sters fta de noroi mai binen, iar atunci l- a recunoscut pe loc, nu mai aveam nicio indoiala ca nu e el..
Eu: El estee!!! ..
Zayn: Gata, linisteste- te , calmeaza- te , sigur exista o solutie..
Eu: Numai incerca sa ma consolezi ca stiu ca si voi sunteti socati .. Doamne cum s- a intamplat asta?
Channel: Cass, cand ai vorbit ultima oara cu tatal tau ?
Eu: P- p- pai ,  am vorbit inainte de Halloween cu mama si ea mi l- a dat si pe tata,  adica ieri, si era totul ok..
Liam: Totusi ma mira ceva.. Tatal tau nu era in Romania? Si daca a venit pana aici ce s- a intamplat ? PEntru ca nu cred ca a avut accident de masina si l- a ingropat soferul cu un X pe pamant...
Lou: CAss, respira ok? Respira , inspira ..
Eu :Cand voi afla cine i- a facut asta il omor cu mainile meleeee , asa cum a facut si el cu tatal meu ... O sa il- o fac sa sufere asa cum sufar si eu.. Am spus eu cu mii de lacrimi in ochi si cu ura si suparare in suflet...

Totul era fara sens, chiar nimic nu avea absolut niciun sens.. Vorba lui Liam , Tata era in Romania ieri , cand a venit aici , si mai important cine l- a omorat , si alta intrebare la care nu voi avea raspuns, cine era cel care l- am auzit in gand? Erau niste intrebari fara sens sau raspuns la care asteptam cu nerabdare sa aflu ce e cu ele... Dupa ce m- am mai linistit umpic, ploaia inca nu se oprisem dar Niall a chemat salvarea  si politia sa investigheze cazul .. Acestia au ajuns mai repede cat ai zice Peste, l- au dus la spital sa ii faca niste analize ceva sa vada cum si ce fel , politistii au ramas sa ia probe trimitandu- ne pe noi acasa ca daca afla ceva ne vor spune imediat .. Asa am si facut, ne- am dus in casa, aprinzand toate luminile din casa, iar noaptea aia desi ne- am pus in pat, tot auzeam fosnete prin sufragerie  sau in spatele meu , ba in geam dar am preferat sa ma culcusesc in bratele lui Zayn si cu ochii inlacrimati de frica si de durere am incercat sa adorm, dar spre asteptarea noastra niciunul nu  a inchis vreun ochi in seara asta...

* A doua zi *

Zayn: Ai putut sa adormi ?
Eu: Niciun un minut ...tu?
Zayn: Nu.. Ma intreb daca ceilalti au dormit, macar ei sa se fi odihnit..
Eu: Zayn , de ce nu te- ai culcat ?
Zayn: Vroiam sa te pazesc pe tine ..
Eu: Nu trebuia, nu are ce sa mi se intample..
Zayn: Asta ai zis si aseara si uite ce facem acum ...

Ma dau jos din pat, si parca imi tremura picioarele pe parchet , imi iau papucii si ma duc sa vad daca ceilalti dorm ..

Eu: Zayn , cred ca ceilalti dorm..
Dizz: Ei dormim.. Toata seara ne- am gandit la ce ar putea sa fie..
Eu: Off.. Azi va fi o zi lunga si urata...

Peste cateva minute suna si telefonul , cand am raspuns erau doctorii..

Doctorul: Buna ziua... Cassie? Bun , va rugam sa veniti repede aici , la spital  , s- a intamplat ceva oribil..
In momentul ala am lasat telefonul jos de la ureche , m- am uitat cu frica la cei;lalti si le- am spus ..
Eu: MErgem acum la spital , ceva rau s- a intamplat..
Nici nu a trebuit sa spun mai mult ca si am iesit pe usa.. Ajunsi acolo ne intampina doctorul pana la sala unde a fost pus pentru niste analize, si vedem patul gol asaltat de politisti care iar faceau nu stiu ce probe..
Eu: Unde este tatal meu ?
Doctorul: Asta am vrut sa va zic, seara s- au luat probe tot, astazi au venit rezultatele, dar dimineata cand ne- am dus sa il ducem la morga disparuse, si am gasit scris pe cearceaf cu rosu asta...
 Ne- am dus mai bine langa pat , si intradevar era scris cu rosu... Am luat si am testat , , era sange pur.. Scria ceva de genu " Voi ati vrut, acum veti suferi" .. Dintr- o data un fior mi- astrapuns corpul si am inghitit in sec..
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu