marți, 11 septembrie 2012

Capitolul IX

Capitolul IX

* Eu*

 SI ma scol ca in fiecare dimineata.. Uneori stau si ma gandesc.. Fiecare zi se repeta in continuu? Este asta yun film , care  e dat pe replay numai la un episod? Parca tot se repeta aceleasi lucruri si nimic nu se petrecere asa BOOM...M`am ridicat din pat si deodata BOOF cad pe jos scotand niste sunete de impiedicata :)))
Eu: What the..?
Dizz: Tu ce naiba nu vezi pe unde mergi ? Ca m`ai trezit din somn ..
Ops, se pare ca uitasem ca fetele erau la mine .. Si m- am cam impiedicat de Dizz :)))
Eu: Ops.. Scuze, uitasem complet de voi , am avut un somn profund..
Steph: HEy , crezi ca ar trebui sa o sunam pe Alisa? Sa vedem ce face?
Channel: Ehh, poate are treaba cu Harry ma.. :))
Eu: Chiar sunt curioasa ce au facut aseara ei doi.. :))
Toate: Prostioaree:)) Si am inceput sa glumim desi stiam ca nu facusera asta.. Asa ca am sunat- o ..

* Alisa*

* Don`t give your heart a break*
Alisa: Inchidee ceasull
Harry a inceput sa bajaie pe noptiera cva sa inchida : "Ceasul" Apoi mi- am dat seama ca era telefonul...  Am apasat pe taste nu vedeam unde, apoi l- am inchis nu aveam chef de vorba..
HArry: Cine era?
Alisa: Da cine crezi ca s`a uitat? Mie imi e somn ...
Apoi m- a sarutat ca de Buna Dimineata..
Harry: Mm, e tarziu , eu zic sa ne trezim ...
Alisa: Aii maa, de cee?
Harry: Ca sa mergem la ei ,, dupa iar banuiesc ceva si nu vreau..
Alisa: Oricum vor afla.. Ai o gura sparta de nu sti cand iti dai drumul la ea..

* Eu*

Eu: Hmm, mi- a inchis.. Crezi ca e totul ok?
Channel: Ok? Cred ca e mai mult decat atat.. Cred ca erau in concurs de cine saruta cel mai bine si nu cred ca vroiau sa fie deranjati...
Am decis sa ne sculam repede sa ne pregatim micul dejun..
Eu: Ia stai putin azi ce e Sambata?.
Steph: Da, si ghici ce. mai sunt cateva saptamani si vine iarnaa...
Channel: Aww♥ Presimt ca iarna asta va fi diferita...
Ne- am imbracat repede, era destul de rece afara mai ales dimineata asa ca ne- am imbracat cu ceva mai calduros...Apoi am plecat in drum spre casa lui Harry , aia 2 nu mai aveau de gand cred sa iasa de acolo...

* Alisa*

Alisa: Putem sa mai stam putin ?
Harry: Sigur.. Sti? A fost o seara minunata..
Alisa: Stiu, si ma bucur ca am petrecut- o cu tine.. Acum cum facem ? LE spunem sau  ii lasam sa isi dea seama singuri?
Harry: O sa isi dea seama singuri in cazul de condoms s`a rupt si tu esti insarcinata acum :)).. Ceea ce nu s`a intamplat..
Alisa: :)) Ma si speriasei sa stii :))
HArry: Tu ? Fricoasa ? Aseara nu erai deloc fricoasa sa sti..
Alisa: Aa, nu ai spus asta, vin`o la tratamentul de gidilat ...
Nu trece mult timp ca si auzim batai in usa de la camera, si vedeam cum cineva incearca clanta, noroc ca inchisesem aseara cu cheia..

Eu: Baii , ce naiba v- ati incuita cu cheia nebunilorrr???
Alisa: Harryy , ce ne facem , pune hainele pe tine, hai du- te , fa ceva.. Zice ea in soapta..
Harry: Acu, stai ca nu imi intra pantaloni..
Alisa: Serios? Asta pentru ca i- ai pus invers :| Hai mai repedeee
Dizz: Vedeti , v- am spus eu ca faceau prostii ..Apoi nu apuca bine sa spuna ca si deschid usa...
Alisa: PRezenti ...
Mdaa, era clar deja, Alisa avea parul ciufulit in toate partile, iar Harry isi pusese pantalonii pe dos..
Eu: Serios? Data viitoare cand vreti sa ne mintiti  , ar trebui sa va reoetati inainte...
HArry: Ei bine.. ne pare rau , dar..
Dizz: Ia stai putin , vo .. voi.. voi chiar atii .. OMFG , voi ati facut- o ... OMGGGG , Ati .. MOrr aici lesinnn ..
Eu: Pe bunee, OMG , nu cred asa cevaa.. Alisa tu? Pe buneee??
Alisa: Ei bine.. doar putina distractie, putem sa numai vorbim despre asta?
Steph: Sti ca va trebui sa ne dai explicatii mai tarziu da? Trebuie sa ne spuii totttt...
Harry: Hai sa mergem jos , si sa ii luam si pe ceilalti ..
Eu: De ce? Unde mergem ?
Alisa: Am hotarat sa ne plimbam putin prin parc...
Eu: Oke, eu il sun pe Zayn , voi vedeti voi ce faceti...
HArry: OOo tu nebun- o , dar de ce pe Zayn?
Eu: Ma numesti pe mine nebuna la ce ati facut voi aseara?
HArry: Ai dreptate * Lasa capul in jos*
I- am sunat pana la urma pe toti si ne- am intalnit intr- un final in parc...

* In parc*

Totul era normal , adica radeam  ,, ne distram .. Dar, vazusem ceva ce ma punea pe ganduri din nou..  Lous si Dizz se priveau si isi faceau ochi dulci de cand s- au intalnit...Presupun ca nu vedeam bine...
Channel: O doamnee, am uitat complet, peste cateva zile e ziua Dirigai noastre ma voi stiti ?
Eu: A da? Pe bune? :|
Dizz: Asa e.. uitasem... noi nu i- am luat nimic inca..
Alisa: Eu zic sa ne despartim in 2 si sa luam cate ceva, acum , altfel numai avem cand...
Harry: Ok eu merg cu Alisa
Niall: Iar eu cu Channel
Liam: Steph ne ajuti si tu ?
Steph: Normal , si eu vin cu tine..
Mai ramasese doar Dizz , eu , Zayn si Lou..
Lou: Eu vreau sa merg cu Ca...Apooi Zayn s- a uitat la Lou , parca vorbeau prin priviri , Zayn il ruga ceva pe Lou , iar Lou aproba din cap.. Ok , asta a fost ciudat ..
Lou: Eu merg cu Dizz...
Zayn: Iar Cass tu vi cu mine da?
Eu: Sigur de ce nu?!
Am luat- o fiecare in parti diferite.. Nu stiu ce faceau ceilalti dar stiu ca noi 2 , adica eu si cu zayn ne- am plimbat prin toate magazinele si radeam de la orice , la un moment dat, cand am intrat la un magazin .. Eu ma uitam dupa niste bijuterii pentru dna diriginta si niste flori ...  Ne- am oprit la o florarie  si i - am cerut Doamnei de acolo sa ne faca un buchet mare cam cu toate florile.. Apoi  il vad pe Zayn cum i - a un trandafir din buchet..
Zayn: Asta e pentru tine...
Eu; * In ace l moment ramasem putin blocata* Aww, cu ce ocazie? Eatat de frumos din partea teaa , mersiii * Si il imbratisez si il pup pe obraz*
Am mai mers noi ce am mers.. Apoi nu m- am putut abtine sa n u il intreb pe Zayn ce se intamplase mai  inainte cu Lou.. Inati de toate l- am tras intr- un lco mai ferit de vazul lumii ..
Eu: Ok Zayn.. Acum suntem numai noi 2 , te rog spune- mi ce se intampla? Azi cu Lou .. ce tot faceati ?
Zayn: Pai..
Eu: TE rog, nu incerca sa ma minti ,pentru ca eu voi descoperi la un moment dat..
Zayn: Oke, vrei sa sti ce e? Te iubesc, asta e , te iubesc, te iubesc foarte mult , si nu am avut curajul sa ti- o spun ..
Eu ramasesem ceva gen WTF , abia daca mai imi gaseam cuvintele, ma luase  prin surprindere .. dar..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu