joi, 13 septembrie 2012

Capitolul X- We are just friends

Capitolul X- We are just friends


Dar.. Adica, nu stiam ce sa ii zic..
Eu: Zayn.. CE- ti veni tocmai acum ? Adica..
Zayn: Acum am realizat ca te iubesc, de cand cu ziua lui niall , si ..
Eu: Zayn .. Eu inteleg dar.. Eu te iubesc dar ca pe un prieten... Nu stiu cum sa zic...
Zayn: Aa, atunci , uita de ce ti- am zis... pur si simplu m- a luat gura pe dinainte * Si da sa mearga in fata *
Eu: Zayn asteapta... Eu credeam ca suntem prieteni.. Si  tu o placi pe Daiana nu ?
Zayn: PE Daiana? Nu , ei bine, da poate putin.. Dar pe ea doar o plac, pe tine eu te iu.. Sti ce ?! Numai conteaza.. Doar, hai sa gasim un cadou potrivit pentr diriga si sa ne intoarcem la ceilalti...
Eu: Multumesc pentru trandafir , Zayn.. Stiu ca ti- am mai multumit odata dar... Am simtit nevoia sa o fac si acum...Si.. as avea nevoie de o imbratisare... Si i- am intins mainile...
Zayn: Off, vin- o aici... >:D<
Eu: Zayn, te rog sa nu fii suparat pe mine...
Zayn: Hey, stai linistita... Oricum sunt norocos ca am o prietena asa ca tine... Acum haide, cadoul ala nu se cumpara singur...
Si am plecat spre cautarea de "Comori"ca sa zic asa.. Intr- un final am gasit un lantisor finut care si- l dorea diriga ... Bineinteles, desi eu si cu Zayn eram cu zambetul pe buze, in mintea mea era cu totul altceva, ma gandeam la ce mi- a zis .. Si sunt sigur ca si el se gandea la asta... Uneori ma intreb daca am facut bine ca nu am acceptat .. Adica, eu stiu, am vazut cum se uita dupa Daiana si nu cred ca doar o simpatizeaza cum zice el... Oricum eu vreau sa fim doar amici, poate asa e mai bine...
Cam peste jumatate de ora ne- am intalnit cu totii , fiecare ne- am aratat cadourile cumparate... Si da , inca o misiune indeplinita...
Probabil ceilalti observasera ca eu si cu Zayn nu prea vorbeam , sau cel putin Dizz ...
Dizz: Cass, putem vorbi intre 4 ochi?
Eu: Sigur...

* Eu & Dizz*

Dizz: Ce se intampla cu tine si cu Zayn ?
Eu: Nimic, de ce?
Dizz: NU ati vorbit decand ne- am intalnit, si tot va ezitati ,  v- ati certat ?
Eu: Nuuu, nu , doar ca...
Dizz: Doar ca ce?
Eu: E mai cmplicat ...
Dizz: Sunteti impreuna or ce?
Eu: Nu.. Lasa, iti voi zice la momentul potrivit... PE de alta parte tu si cu Lou va cam faceti ochi dulci vad..
Dizz: Poftim? Eu? Lou? Noo,
Eu: De ce nu ?
Dizz: Pai nu stiu , el e asa de .. nu stiu special , si arata bine si are un suflet ma...Ops...
Eu: /:) Aha, da sigur cum sa nu .. tocmai asta ziceam * Si am inceput sa zambesc* Deci ia zi tot, ce iti place la elll , ziii..
Dizz: Da nu imi placee nimic, ei bine, poate doar ochii , .. si parul :|.. Si poate si gura.. si poate toata fata, si poate si  comportamentul , si poate si felul cum are grija de noi fiind mai mare.. Si poate ca..
Eu: Si poate ca tot, mda, m- am prins si eu de asta altceva?
Dizz: Pff Doamne Cass, te rog sa nu zici nimic nimanui , nu s- ar uita el la una ca mine, si daca ar aflla ca imiplace de el , toata prietenia dintre noi s- ar strica..
Eu: Mdaa, cunosc sentimentul astaa.. Si ma intorc cu spatele...
Dizz: Tu.. tu.. Ia stai putin , asta s- a intamplat intre tine si Zayn azi asa- i ? Il placi nu?
Eu: E tocmai invers.. el ma place pe mine, dar nu sunt sigura de asta..
Dizz: Ce vrei sa spui?
Eu:  Pai , azi , am vazut cum se uita la Daiana, o sorbea din priviri ...
Dizz: ... Nu stiu ce sa spun ... Dar, stiu ca el chiar ar putea zice adevarul.. Da- i macar o sansa...
Eu: Poate ca ai si tu dreptate.. Adica, nici macar nu stiu daca il plac sau nu...
Dizz: Sunt sigura ca vei descoperi ...
Eu: Ok, acum hai sa mergem la ceilalti ... PLus ca s- a si innoptat si nu stiu de ce dar am un somn in mine de zici ca m- am luptat cu o  cireada de vaci si de boi ...
Dizz: Oke vrei sa te conduc , sau il las pe Z...
Eu: Nici sa nu indraznesti sa zici acel nume.. Mai bine merg singura..
Ne- am intors la ceilalti , apoi am plecat in drum spre casa, aruncadu- ma in pat,  a doua zi aveam si ore si nici nu cred ca imi facusem proiectul la istorie.. Ii zic ca mi l- a mancat .. Hmm, NIall!!!.. Sigur  minciuna asta e mai buna ca cea cu cainele , aia deja e invechita :))...

* A doua zi*

Si iar suna ceasul ca disperatul de parca l- ar arde cineva, si iarasi ma scol cu parul  parca tocmai isi facusera vrabiile cuib in capul meu , si iarasi  nascocesc prin dulapul cu hainele mele care acum nu stiu unde erau.. Si iarasi ,si iarasi , si iarasi ca in fiecare dimineata.. Am trecut sa ii iau pe toti sa mergem la scoala, ajunsi acolo..  Prima ora o aveam.. Ia te uita ISTORIA.... Ce ma fac? Eu nu am proiectul.. lasa ca ma va crede...

Profesoara: Buna ziua clasa, sper ca ati facut proiectele...
Eu ma facusem micuta in banca..
Channel: Unde iti e proiectul?
Eu: Mi l- a mancat Niall...
Channel:/:) Serios? Alta farsa nu puteai ?
Eu: Bine , bine, am uitat sa mi- l fac , adic a, ma rog.. Intelegi tu .. Acu taci...ca eu urmez...
Profesoara: Cassie, unde iti este proiectul?
Eu: aa, aa, pai , stiti d- na profesoara, eram la mine in camera, muncind la el , apoi am luat o pauza, si cand m- am intors , NIall , tocmai imi mancase proectul...
Profesoara: * Se uita ciudat la mine *  Hmm , Oke , te cred , daca imi ziceai faza cu cainele nu te credeam, dar daca zici ca Niall, atunci te cred.. Iar tu dragule Niall , mai spune- i lu mumata sa iti dea de mancare acasa ca sa nu mai mananci temele copiilor...
Am inceput sa ranjesc acolo in banca dar cam confuza, nu credeam ca va merge :))...
Si in sfarsit venise pauza, ne- am intalnit cu totii la locusorul nostru , mai putin Zayn... Azi aveam de gand sa ii dau o sansa, adica poate ma inselasem cu Daiana..
Steph: Unde e Zayn:?
Liam: Chiar, unde e? Azi la ora parea cam... ingandurat...
Eu: Ma duc eu dupa el...
Ma scol si incep sa il caut, pana ajung in spatele scolii unde il gasesc.. Sa lesin si nu alta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu