duminică, 9 septembrie 2012

Capitolul VII

Capitolul VII


Eu: Deci , asta inseamna ca...
Niall: Da, suntem un cuplu acum...
Zayn: deci am facut bine ca v- am trimis dupa lemne:))..
Channel: Da, cam  asa...
Restul serii ni l- am petrecut stang inghesuiti unul langa altul ca sa ne incalzim ...La un moment dat , NIall venise cu ideea geniala ca de ziua lui sa mai cante ceva.. Au ales un cantec.. "More than this".. Era miunat , nu il mai ascultasem pana acum , si ceea ce m- a uimit mai tare , este ca era scris chiar de ei... Uneori ma uimesc baietii astia, au o voce si o imaginatie foarte bogata... suntem norocoase ca ii avem ca prieteni.. Nici nu va inchipuiti atmosfera care era acolo.. Focul care ardea in mijloc, baietii care cantau , noi cu paturile pe noi .. Channel in bratele lui Niall , Alisa in bratele lui Harry .. Iar noi celelalte stateam si noi in bratele baietilor... Era tare placut .. Sa stai cu cei mai buni prieteni la foc ... E tot ceea ce imi doresc.. Zayn era tare grijuliu cu mine, la fel si ceilalti cu fetele... La un moment dat ni s- a facut somn , si am adormit acolo, Eu adormisem in bratele lui Zayn iar el cu capul pe mine... La el si ceilalti.. Cel mai romantic dormeau Indragostitii bineinteles.. Alisa si Harry stateau unul in altul ca si Niall si Channel... Si cum somnul era atat de linistitor, deodata aud un zgomot, ma trezesc brusc in fund...
Eu: Ce- i asta?
Channel: Ce sa fie?
Eu: Uite nu auzi.. Apoi se scoala si ceilalti..
Zayn: Stai asa, unde e Niall?
NE- am sculat brusc de acolo nestiind unde e Niall , si , oare ce era cu zgomotele alea? Ne- am uitat de jur imprejur.. Apoi vad ca sub o patura misca ceva...
Eu: Eu nu dau patura aia deoparte, cine stie, ce este acolo..
Dizz: Da corect nici eu.. Cine stie ce creatura e...
Lou: Pe bune? Stati asa.. Si Lou isi face curaj si ea patura, intradevar de acolo se auzisera suntele..
Liam: What the... NIall?
Steph: Niall? Pamantul catre NIall..
Era cu ochii inchisi si cu un sendvici in mana ramas de la petrecere..
Eu: O doamne, e somnambul...
Harry: Ei bine Dizz, uite asta era creatura..:))
Dizz: Ha ha foarte amuzant...Niall , tuti morcovii tai ca ne- ai speriat , trezeste- te..
Louis: Heyy , morcovii is ai mei :o3..
Dizz: Da, da, is ai tai...
Niall: Mmm, ce s- a intamplat? De ce stau aici ???
Eu : Stiai ca mananci in timp ce dormi ? Asta se explica udne dispare mancarea peste noapte ca prin magie..
Niall; Oo , nu din nou .. Imi pare rau guys.. Dar nu e vina mea..
Channel: Stim stim , niciodata nu  poate fi vina micului Potato al nostru
Dupa ce se mai linistisera apele ne- am pus din nou somnorosi pe sforaitt :))

* Dimineata*  * Zayn*

Louis: NEatsaa..
Zayn: Shht.. Taci  , fetele inca mai dorm...
Liam: Sti ca si Harry mai doarme nu ?
Zayn: am zis bine, sa sti...el doare cu fetele nu ca fetele..
Louis: Da:))...
Trec cateva secunde , timp in care eu ma uitam si zzambeam la Cass cum dormea...
Louis: Zayn , te uiti la CAss de cateva minute.. si mai si zambesti .. ce ai? Sau are ceva pe fata?
Zayn: Nu , nu are nimic doar ca...
Liam: Ooo , doar ca Bradford bad boy`ul , e indragostit ...
Zayn: Poftim? Nuu , nici gand.. Suntem doar prieteni..
Harry: Nu- l ascultati..
Zayn: Oar tu parca dormeai..
Harry: Cu voi nu se poate dormi.. Deci ia zi amorezatule, asa mai noi... CE ai de gand sa faci?
Zayn: O .. termina...
Eu: Neatsaaa...
Harry: Neatsa, noua iubire a lui .. * Zayn ii pune mana la gura*
Eu: A? A cui?
Zayn: A.. a noastra bineinteles...
Eu: Zayn , de ce ma priveai in timp ce dormeam? /:)
Zayn: Dormeai foarte frumos, nu puteam sa evit asta... A.. uite , hai sa mancam ceva..
Lou: Mda.. sau ati uitat ca Niall aseara manca ca si somnambulul?
Channel: Pfaii Nialler ce iti fac eu ...
Harry: Ce iii faci ?
Channel: Il f... Si s`a oprit..
Cu totii am inceput sa radem...
Pentru ca numai aveam mancare, din cauza cuiva, nu dam nume Niall , am fost nevoiti sa plecam mai devreme acasa ca altfel muream naufragiati pe mare :)) ... Eu si Zayn am luat- o in aceleasi parti , nu stiu din ce motiv...
Eu: Deci Zayn.. despre ce era vorba azi dimineata?
Zayn: Aa,  nimic de ce?
Eu: Nu stiu , mi s- a parut asa..
Si nu apuc bine sa spun ca o vad si pe Daiana venind.. M- am uitat la Zayn si il vedeam cum mai avea putin si saliva... Apoi Daiana ii facuse ochi dulci..Nu nu sunt geloasa , nu am de ce, dar ma enerveaza ca e o prefacuta..
Daiana: Heeyy Zaynii, ce faci ?
Zayn: a.. a.. bine, tu ?
Daiana: Bine.. H,mm, ma gandeam daca am putea iesi diseara in oras..
Zayn s- a uitat mai intai la mine, si i- a zis..
Zayn: Imi pare rau , dar sunt ocupat..
Atunci ea pleaca infumurata ca nu ii iesise planul...
Eu: De ce te- ai uitat intai la mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu