luni, 10 septembrie 2012

Capitolul VIII - surprises

Capitolul VIII - Surprises



Zayn:  Ti s- a parut  , si se intoarce cu spatele..
Eu: Zayn  ce ai ? De l aun timp te comporti tare ciudat...
Zayn: Nu am nimic.. Ai sa vezi , sunt bine..
Eu: Bine, sa zicem ca te cred dar mai devreme sau mai tarziu sa sti ca totse va afla ..
Atunci i- am dat un pupic pe obraz si am plecat in casa...Clar se intampla ceva cu el si nu vroia sa recunoasca.. si ce treaba avea el de nu a putut sa iasa cu Daiana.. BIne ,  oricum nu imi convenea daca iesea cu pupaza dar ma rog...

* Zayn*

CE naiba se intampla cu mine? In momentul cand Cass m- a sarutat pe obraz am simtit cum  roseamm .... De cand cu ziua lui Niall cand ea adormise in bratele mele incep sa o vad cu alti ochi... Si cu Daiana, da, imi place de ea, dar nu la fel de mult.. Pur si simplu sunt blocat ..

* Alisa& Harry*

Harry: Alisa... ma intrebam daca esti ocupata diseara...
Alisa: Hmm, stai sa ma gandesc.. Da, sunt libera de ce?
Harry: Ok pentru ca vin sa te iau , as vrea sa mergem la mine .. Sti , sa ne uitam la filme, si chestii de genu..
Alisa: Sigur...

* Eu*

Hmm , poate ar trebui sa le sun pe fete .. am chef de petrecere si in seara asta, dar de data asta numai cu fetele...
Steph: HEy Cass ce faci?
Eu: Bine, uite te- am sunat sa te intreb daca mai pe seara vi laa mine, tu si celelalte fete ?
Steph: Ok , eu pot sa aduc niste reviste ..
Eu: Ok... Alo? Channel , Dizz?
Channel& Dizz: Da?
Eu: Diseara vrem sa ne intalnim cu toate la mine,  seara fetelor.. Veniti?
Dizz: Sigur, eu aduc ceva mancare iar Channel  aduce.. Channel u ce aduci?
Channel: Eu aduc muzicaa  * Sttriga ea dintr`o alta camera*
Eu: Ok va astept.... Alo? Alisa?
Alisa: Da?
Eu: Diseara ne intalnim fetele la mine acasa , seara fetelor vii?
Alisa: Diseara? Pff scuze dar ma duc la..
Eu: La Harry da stiu..
Alisa: A , nu u la Harry  ci la Fuego sti?
Eu: :)) Fuego pe bunee?? Aha, si ce ai de gand sa faceti voi 2? singuri ? obraznici si perversi?
Alisa: Stai linistita, doar ne uitam la filme si ne amuzam , nimic mai mult pervers- o .. De cand Zayn se uita la tine numai ganduri dinastea ai..
Eu: Ce ai zis?
Alisa: Ca ai ganduri perverse?
Eu: NU mai inainte.. Zayn se uita la mine?
Alisa: Aaa.. :| Nu , nu .. Am zis eu asta.. nuu , am gresit...Hai ca mai vorbim pa..
Oke , asta era ciudat , ceva se petrecea aici si .. ei bine nu aveam chiar acum de gand sa aflu...

* Pe seara , Alisa*

Hmm, abia astept seara asta.. M- am imbracat  cu o pereche de blugi comozi si cu un maieu , nu mi- am luat nimic pe mine ca era destul de cald afara... Apoi la schimb mi- am luat si niste lucruri mai confortabile pentru dormit, imi las parul pe spate, iar apoi aud ca bete cineva la usa..

Alisa: asta trebuie sa fie Hazza.. Imediaat , strig eu de sus si cobor cu un picior incaltat si cu pantof in mana... Ma mai aranjez putin apoi deschid usa..
Harry: Esti gata?
Alisa : Mai gata ca niciodata, mnergem/
Harry: Sigur.. Si arati superb..
Eu: Multumesc nu prea m- am obosit sa ma imbrac ...
Ok , se pare ca m- am inselat , afara era destul de racoare , si probabil ca Hazz a observat ca imi era putin frig asa ca mi- a pus haina lui pe spate..
Eu: Pai si tu ?
Harry: CE eu? Tu esti mica mea printesa care trebuie protejata..
Alisa : Aww, iar tu esti micul meu print.. Mergeam tinandu- ne de mana pana cand am ajuns in fata casei lui , scoate cheia din buzunar si descuie, ma invita apoi intra si el...
Alisa: Wow, nu am mai fost de mult pe aici ...
Harry : Asa este.. Deci , fa- te confortabila pe canapea, vin si eu imediat .. un film ceva?
Alisa: Romantic..
Harry: Eu sunt de acord, dar te rog sa nu incepi sa plangi oke?
Alisa: Plangeam cand stiam ca nu am pe nimeni langa mine , si ii vedeam pe ceilalti cum se pupa , acum ceilalti din film va trebui sa planga pentru ca eu voi sta lipita de printul meu...
Harry: Adica Fuego?
Allisa: Oo pe bune?? Ce aveti toti cu fuego ?
Harry se uita putin mirat apoi se duce sa aduca niste floricele... Pe parcursul filmului am mai si glumit , am ras o gramada ... Apoi in film erau 2 care se saruta..
Harry: Hai sa urmam exemplul bun a celor din film..
Apoi el se uita la mine, eu la buzele lui care ma fermecau de- a binelea, si vad cum se aproprie de mine, am inchis ochii iar in secunda urmatoare  buzele noastre facuse contact ... Am inceput sa ne sarutam , sincer cred ca asta a fost cel mai lung sarut de pana acum , a durat minute .. apoi eu i- am muscat buza ceea ce el adora, si el m- a rasplatit cu aceasi moneda.. Filmul?  Ha , cine mai stia ca la TV era si un film... Apoi el m- a luat in poalele lui , in timp ce ma saruta bineinteles, apoi el s- a desprins de buzele mele si a inceput sa ma sarute pe gat , ma gadila putin dar imi placea la nebunie, apoi  am inceput usor sa il mangai pe piept , si apoi nu stiu cum dar el ajunsese peste mine ... In acel moment el s- a uitat in ochii mei , stiam ce avea sa zica..
Alisa:  Sunt pregatita?
HArry: Esti sigura ca vrei sa facem asta?
Alisa: Stiu ca o fac cu cineva care mereu va fi langa mine , deci da..
Harry: Se mai uita odata in ochii mei si raspunde.. Sigurr???
Allisa: DA!
HArry ;Atunci va trebui sa ne punem astea .. * Condoms* .. Dupa ce totul era gata , am inceput seara romantica.. Inainte de asta el m- a mai intrebat odata daca sunt sigura..
Harry: Esti sigura 100% ? O sa doara putin ...
Eu: Da sunt , si da stiu , dar imi voi aminti de seara asta cu placere...
Apoi el m- a luat in brate si m- a dus in dormitor... Am inchis usa, apoi am inceput sa ne sarutam pasional din nou .. Usor usor  ii ridicat tricoul ,  apoi i l- am aruncat pe jos ,  ca sa nu se simta singura, a inceput si el sa imi descheie camasa pe care o aveam pe mine, ramanand doar in sutienul negru cu dantela...
Harry: Imi place lenjeria sa sti * Spune printre sarutari*
Alisa: Eu cred ca iti place ce e in ea .. :)) Sarut..
Apoi el facuse primul pas si m- a descheiat la pantaloni , ca sa nu fiu singura si eu i- am descheiat usor cureaua, apoi amandoi ne- am tras pantalonii si i- am aruncat Dumnezeu stie unde... In acel moment , ne- am dus in pat , eu eram deasupra lui .. Usor el mi- a deschis si sutienul , la fel Dumnezeu stie unde l`am aruncat , Apoi el ma trage sub el , iar el vine deasupra mea... Eu cu picioarele ii indepartam usor si singurul lucru in care mai ramasee, iar el cu mainile la fel cu al meu , a inceput sa imi dea usor chiloti jos, pana cand numai erau deloc.. Inainte de a face urmatoarea miscare, si eventual si cea mai grea, m- a mai intrebat..
Harry: Sigur sigur?
Dau din cap semn ca da....
 Apoi s`a produs magia ..Nu imi vine sa cred ca o facusem ... Am continuat sa ne sarutam, A inceput sa ma sarute pe gat , apoi a trecut nu cu foarte mult putin mai jos.. Eu i - am muscat din nou buza, apoi avea loc un sarut frantuzesc.. PEste ceva timp , am hotarat sa ne linistim , am pus cearsaful pe noi , el era intins iar eu eram peste pieptul lui cu capul.. Ne linistisem, a fost o seara pe care nu o voi uita niciodata , a fost cea mai frumoasa.. Nu ai senzatia asta in fiecare zi...
Harry: Ei bine, totul a fost oke nu?
Alisa: A fost mai mult decat oke...
Am mai stat putin cu ochii deschsi apoi ne luase somnul pe amandoi , si am adormit asa , eu cu capul pe pieptul lui moale, si ii auzeam inima batand.. Batea foarte tare.. Fiecare bataie facea ca inim mea sa se bucure de mii de ori mai mult.. In cele di nurm am adormit si eu , dupa o seara ca asta eram extenuati ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu