sâmbătă, 15 septembrie 2012

Capitolul XII- Winterrr

Capitolul XII - Winterr


* Dimineata*

Neatsaaa lumee, mai dormeam daca nu auzeam niste clopotei de iarna pe telefonul meu , prima data am crezut ca delirez apoi mi- am dat seama, pusesem alarma pentru ca era 1 Decembrieee, M- am sculat cu zambetul pe buze din pat, apoi ma duc sa ma uit pe geam.. Exact cum ma asteptam NINGEEE!!!!!! Yeeeeyyy , Asteptam ziua asta de mult timp , presimt ca , Craciunul asta va fi diferit, acum am cu cine sa il petrec... Cred ca am continuat sa ma uit pe geam vreo 5 minute in continuu , era prea frumos ca sa parasesti acea priveliste, sa vezi cum cade fulgul dupa fulg, iar pe geamul meu deja se formase o perdea rece si alba... Era ca in vise, nu cred ca am mai vazut asa de frumos pana acum.. Sau poate a mai fost dar nu i- am dat eu prea mult importanta... Apoi cu greu spun la revedere uimitoarei privelisti , imi pun sosetelele mele specifice iernii , Papucii cu , ei bine.. Cred ca avea un ursulet pe ei , Imi iau ceva mai gros pe mine si ma duc jos.. Pentru ca e prima dzi de iarna, am decis totusi sa mananc de dimineata niste clatitee, asa mancam eu iarna, clatite, cu o ceasca de ciocolata calda.. Mmm, o bunatate de mic dejun... Nu trecura mult timp ca telefoanele deja incep sa urle..

Eu: Alo: * Eu cu gura plina*
Dizz:  Uita- teeee pe geammmm femeieeee...
Eu:  Ma uit de dimineataa  , si da stiu ,   e uimitor..
Dizz: Stiu  , e grozav, dar azi ne luam un botez zdravan sti nu?
Eu: Ce conteaza, atata timp cat luam de la grupul nostru pot sa iau si 100 de botezuri pe zi..
Dizz: Stiuuu , e primul Craciun impreunaa, este atat de.. Nu stiu cum sa zic... Emotionant nu cred ca e cuvantul chiar potrivit...
Eu: Eu zic sa planificam o bulgareala cu baietii , asa de dimineata...
Dizz: Eu sunt fetele ,. tu ocupate de nebunatici...

Prima data l- am sunat pe Liam ..

Eu: Liaammm, Tuu , acum afara iesi cu noi intelesai ?
Liam: Neataa si tieee, si da am inteles sa traiti !!!

Eu: Louiisss, si tu acum afara iesi cu noi la bulgareala da?
Louis: Si eu te iubescc , oke, vin , fara mine acolo nu facti nimic..

Eu: Niall , tu azi nu esti invitat cu noi la bulgareala ...
Niall: Dar de ceee:((((:o3
Eu: Doar glumeam, daca nu vii te scoatem cu bulgari din casa...

Am sunat si la Harry si la Zayn , dar nu mi- au raspuns....
Dupa ce ne- am intalnit cu totii mai putin Zayn si Harry ,  am decis sa ne ducem cu duzina de bulgari la ei , si da va inchipuiti ce va urmaa.. Si cum ne si asteptam , Daaa, ei inca dormeam...  Noroc ca Liam avea o cheie de rezerva , asa am putut intra , Cred ca fiecare avea cam cate 5 bulgari in mana, si dinaia marrii :)) ..
Lou: Atacattiiii !!!!
si am inceput sa aruncam cu bulgari in ei ..Zayn s- a acoperit cu patura, iar Harry s- a ridicat deodata brusc...
Harry: Ohh, perfect , Prima zi de iarna si imi i- au botezul in pat, imi imaginam ziua asta invers dar e bine si asa.. Acum lumea va zice ca m- am pisa pe mine:)) adica uitati- va si voi..:)))
Am inceput sa radem cu totii , apoi l- am scos si pe zayn de sub patura..
Zayn: Sunttt treaazzz !!!!! Si Udddd!!!
IAr am inceput sa radem ca idiotii cu totii .. Da, asta e ziua pe care o asteptam... Apoi ne- am dus toti acasa la Harry , si iar am baut cate o cioco calda, daca voi mai bea mult nu va mai fi "Vara nu dorm"Ci mai degraba "Iarna nu dorm"By Meee..:))
Se pare ca distractia noastra  va lua putina pauza, deoarece am fost distrasi de telul lui Zayn care Urla si el ca disperatul;.. Zayn se duce in alta camera pentru ca nu putea vorbi d galagia noastra, dar noi il puteam auzi ...

* Zayn*

Zayn: Da Daiana?
Daiana: La multii Ani Iubii ...
Zayn: A , daa, uitasemm, la multi ani iubi , acum am putina treaba vorbim mai tarziu da?

* Eu *

Zayn se intoarce in bucatarie, dar dupa ce am auzit ce a spus eu am plecat sa imi exprim sentimentele in alta camera...

Zayn: Hey , unde- i  Cass?
Dizz: Si inca continui sa o ranesti, de ce ti- ar pasa unde e ea, du- te la Daiana ta... Apoi di Dizz s- a ridicat si a venit la mine..

* In timpul asta in bucatarie*

Zayn: Imi poate explica si mie ce se intampla aici in prima zi de Iarna? Cum adica o ranesc pe Cass? Nu am ranit- o niciodata
Harry: O ranesti Zayn . Ea sufera cand te vede ca vorbesti cu Dauiana cu Iubii...
Zayn: Cum? Dar ea a zis ca nu ma place, a zis ca vrea doar sa fim prieteni ..
Lou: Idiotule , a zis asta pentru ca ea deja vedea ca te dai la Daiana, nu roia sa sufere daca era cu tine, tu te uitat la Daiana..
Zayn: Stati ca sunt confuz.. Adica, defapt , Cassie.. ma place?
Louis: Aleluiaaaa, a inteless, dati- mi o linguraa ca a inteless.
Liam: * Se da 3 metri distanta de masa* Heeiiii!!! Louisssss!!!!
Niall: Ti- a iesit o cioara pe gura ...
Harry: Ala e porumbel Niall...
Niall: Nu , aia e o mareee cioaraaa ..
Zayn: Terminati .. Nu imi vine sa cred cad de prost am fost.. Acum am ranit- o ...
Lou: Atunci du- te dupa ea...
Zayn a plecat imediat de acolo si a venit spre mine...

Zayn: Dizz, poti sa ne lasi putin singuri ?
Dizz: Daca o mai ranesti si de data asta scrum esti...
Eu: Ce vrei? Du- te la Daianaa...
Zayn: Te rog nu mai zice asta...Uite, adevarul e .. ca m- am intalnit cu ea doar ca sa te uit pe tine.. Sti doar ca pe tine te iubesc, ti- am si zis asta, dar tu ai zis ca.....
Numai apuca bine sa zica ca eu il si sarut...
Zayn: Asta inseamna ca ma ierti ?
Eu: Se poate spune si asa, deci.. putem sa o luam de la 0 , ca si  ieri ?
Zayn: Te iubesc, Cass, tu ma iubeesti?
Eu: Mai mult ca orice pe lumea asta.. Apoi a avut loc un saruutt lung, si se pare ca  spionii casei trageam cu ochii sau cu urechea mai exact :))///
Zayn: Chiar nu putem avea putina intimitate aici ?
Harry: Hei , esti in casa Harry Styles, aici nimeni nu are intimitate...
Am inceput sa radem cu totii... Si da, eu si Zayn  eram un cupluu, Ahh ce bine ma simt, Asta este cea mai frumoasa iarna... E cu inceput bun..Apoi , in timp ce eu si Zayn ne uitam unul la celalalt, s- a auzit un * HODORONC TROONNC"...In bucatarie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu