duminică, 2 septembrie 2012

Capitolul V

Capitolul V

Noi am plecat lasandu- i pe Harry si Alisa sa isi continuie treburile de iubitei.. Nu ma intelegeti gresit, ma bucur enorm de mult ca sunt impreuna si ca se iubesc, dar nu imi place deloc in halul in care ne- au mintit , adica noi doar i- am intrebat , de ce ne- ar ascunde asta? Cica ca ne strica prietenia.. Ha.. :-j , Nu prea cred... Desi eram extrem de suparata pe ei , nu ma simteam in largul meu fara 2 din trupa, adica mereu mergeam orunde impreuna, niciunul nu lipsea, si daca unul era bolnav sau nu stiu ce problema avea numai mergea niciunul sau ne duceam la el... Acum era atat de pustiu chiar daca eram 8 ...
Eu: Hey guys,  nu vi se pare cam pustiu grupul?
Dizz: Poate putin , dar nu merita ...
Zayn: O haidetii , pe bune, nu v- ati vazut de cateva ore, ce veti face peste o saptamana, credeti ca noua nu ne e dor? Dar nu putem sa le aratam ca am trecut cu privirea peste... Trebuie sa ii facem sa inteleaga..
Liam: Zayn are dreptate, trebuie sa ii lasam pentru un timp ...
Fiecare ne- am dus la casele noastre, nu stiu ce faceau ceilalti , dar eu sigur simteam nevoia sa pun mana pe telefon si sa ii sun , dar trebuia sa respect "regulile"...

* Alisa*

Bine, asta e prea de tot, mai intai cei mai buni prieteni , acum prietenul meu imi spune sa il las pana ma linistesc.. Mi- au dat cateva lacrimi dar nu le- am lasat sa iasa, Ma incapatanam , nu vroiam sa arat pic de suferinta, iar intr- un final am plecat si eu acasa, stiu ca trebuia sa imi cer scuze de la toti , dar inca nu era momentul potrivit..Asa ca nu am mai stat mult pe ganduri , mi- am pus ceasul sa sune la 10:30  pentru a doua zi , apoi , imi pufai putin perna, ma uit la ea ca idioata nu stiu de ce  , imi era gandul in alta parte, apoi ma trantesc si ma fac cocon in cearsaful racaros, apoi adorm cu gandul la ziua de azi ...

* A doua zi*

* Give your heart a break...*
Eu: Care naiba ma deranjeaza la ora asta?
Steph: Moartea cu coasa, te cauta ..
Eu: Ha , ha foarte amuzant .. acum ma scoll ..* Ma culc inapoi dar nu am inchis telu
Steph: CASSS!!!  VEzi ca am vorbit cu Alisa...
Eu: PE bunee?? Undee???
Steph: Ha ha :)) , TEapa, acum te- ai trezit, hai vino mai repede..
Eu: Fuck you vaca...
Steph: Vezi ca daca nu te scoli trimit vitelul sa te fugareasca prin casa...
Eu: Mdea, hai pa...
Ca in fiecare dimineata trebuia sa ma scoale cineva ca ceasul idiotul suna ca musca de incet, si tot ca in fiecare dimineata ma scol cu aceeasi lene din pat .. Imi fac un sendvis si plecata am fost .. Am luat gasca care era in minus cu 2 membri si am plecat la scoala...
Eu: Hey Alisa, Ce ai facut...A mdaa
Toti au inceput sa se uite ciudat la mine...
Liam: Alisa?:))
Niall: Ai uitat asa- i ?
Eu: Din obisnuinta...Imi e greu sa ma obisnuiesc asa..
In sfarsit ajungem , A trecut o ora, 2, 3, Nu i- am vazut mai toata ziua.. Abia de la pauza de masa daca i- am vazut, si stateau separati .. The fuck? De ce nu satu impreuna...
Eu: Hei, ia uitati- va , stau la mese diferite..
Zayn: Vad, Doar nu credeti ca...
Eu: Ca s- au certat ? Nu stiu ...
Dupa pauza de masa, am iesit si se pare ca si ei dupa noi .. Ceilalti s- au dus nu stiu unde, iar eu am ramas sa imi iau cartile din dulap... Apoi intamplator dau peste Alisa..
Eu: Scuze , spun eu cu indiferenta..
Alisa: Nu eu trebuia sa fiu aia care isi cere scuze.. Imi raspunde cu aceeasi indiferenta in voce...
Eu: Nu stiu , poate , dar acum e prea tarziu... Si am plecat mai departe  unde il vad pe Harry si ne aruncam priviri , adica eu lui , o privire de.. Nu stiu cum sa zic , Suparataa !!!

* Harry*

Oke, poate nu e tocmai cum trebuia sa fie, poate a,m fost cam dur cu Alisa, macar cu ea sa ma impac, apoi vad eu ce fac si cu ceilalti ...
Venise si urmatoarea pauza ...

* Alisa*

Am iesit putin afara sa stau pe iarba sa imi adun gandurile , apoi vad ca cineva imi ia soarele..
Alisa: Ce cauti aici ?
Harry: Am venit sa imi cer scuze, am fost prea dur, plus ca trebuia sa ne ajutam nu sa ne certam...Ma ierti?
Alisa"Hazz, numai stiu ce sa cred, imi zici sa te las apoi vii si zici ca iti pare rau.. Si mie imi pare rau , imi pare rau ca nu ai putut avea increder in mine... Si am dat sa plec dar el m- aprins de mana..
Harry: Te rog, macar noi 2 sa ne impacam , dupa vedem cum facem si cu ceilalti ...
M- am uitat la el pret de cateva secunde , apoi i- am dat ca drept raspuns un mic sarut pe obraz..
Harry: Deci ma ierti?
Alisa: Da... Acum hai sa vedem cum facem cu ceilalti...

* Eu*

Eu: Hey Niall , nu vrei sa ne aduci si noua cate un suc ?
Niall: Acum vin ...
Eu: Bine, dar vezi sa nu ramai acolo...
Asa , planul meu era altul , de al face pe Niall sa plece ca apoi sa putem discuta noi ..
Eu: Deci , peste cateva zile e ziua lui Niall , v- ati gandit la ceva?
Channel: Fuckk , eu am uitat complet de ziua lui ...
Eu: Tu te duci naibii , asa, ceilalti..?
Zayn: Pai stiu ca el zicea ceva de plaja, ca si- ar dori mult sa petreaca o seara intreaga pe plaja.. Deci aranjam putin , gasim un restaurant pe malul marii si VOILA!!1 ..
Eu: Asta e o idee putin spus Geniala!! Deci asa facem...
Niall: Uitati sucurile..
Dizz: Wow Niall , ai golit magazinul sau nu?
Niall: Ehh, ai mai ramas cateva pe acolo , dar le iau in pauza viitoare..
Dizz: Suntem in Weekend pauza viitoare :))
Niall: Oo da chiar,  e weekend, Atunci ma duc sa le iau acum
Eu: Nu , stai aici .. Am inceput cu totii sa radem , iar Niall facea fata de catelus plouat sa il lasam , dar nu ii mergea cu noi ...

In weekend avea sa fie ziua lui Niall , asa ca , cum am scapat de la scoala, cum m- am dus dupa cadouri , aveam lista fiearuia cu ce vroia sa ii ia lu Niall , asa ca ceilalti sa poata sa aranjeze petrecerea pe plaja...

* Trr TRR*

Eu: Da?
Harry: Hey?
Eu: Harry???? Ce vrei ?
Harry: Te rog sa nu inchizi , Uite , poate nu e momentul potrivit si nu in telefon, dar numai pot astepta.. Eu si Alisa ne cerem scuze ca nu v- am spus.. Am fost niste idioti , SIne pare acum rau de tot, Mai da- ne o sansa...
EU: .... * Am tacut pt cateva secunde* ... Eu va mai dau o sansa, dar vorbiti si cu ceilalti ..
Harry: Vom incerca dar.. Stai , tocmai ai zis ca ne mai dai o sansa? Wow, a fost mai usor de cat credeam..
Eu: Mdaa, pentru asta sa ii multumesti lui Niall , pentru ca avem nevoie de voi la ziua lui ...
Harry: Da chiar, mai sunt 2 zile.. V- ati hotarat ce sa faceti ?
Eu: Da, pe plaja ,duminica  dupa- amiaza.. Iar voi veti fi acolo..
Harry: Pai si daca zic ceva ceilalti ?
Eu: Cu ceilalti voi vorbi eu ..
Harry: Ok , mai vorbim , pa..
Eu: Pa..
Eu si ceilalti iar ne- am dat intalnire ca sa discutam despre asta.. Si ne- am dus intr- un parc.

Zayn: Deci ce vroiai sa ne spui ?
Eu: Uite, am vorbit cu Harry , Si .. Si- au cerut scuze sile pare foarte rau , uite , avem nevoie de ei la petrecerea lui Niall , nu pot lipsi , ne- au rugat sa le mai dam o sansa, eu sunt de acord, dar  voi?
Toti s- au uitat la mine cam mirati , apoi au  dat din cap  in semns ca accepta...
Eu: Pe bune?? Multumeeesscc >:D<

* Ziua lui Niall*
Eu: Ok, Lou tu il aduci pe Niall , el nu stie ca si Harry si Alisa sunt aici
Lou: Am inteles sa traiti
Eu: Bun , totul e pregatit mai trebuie doar sa vina NIall , cat timp il aduce Loou , noi haideti sa ne ascundem...
Am inceput sa ne inghesuim acolo ,  ba ne certam ..
Eu: Du , du- te mai incolo Steph ,
Steph: Misca- ti fundul , eu am venit prima..
Dizz: Vreti sa incetati odata, asta e locul meu ..
Zayn: Shhtt, vine Niall ...
Niall: Heii , e cineva?
Toti: SURPRIZAAAAAA
Niall: :| Cum? http://data.whicdn.com/images/36208989/647546758_large.gif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu