vineri, 14 septembrie 2012

Capitolul XI - It`s my fall

Capitolul XI- Its my fall


Il vad  pe Zayn in spatele scolii, si cum ziceam sa lesin si nu alta.. M- am trezit putin la realitate si am realizat ca ceea ce vedeam era real... Asta nu poate fi posibil...  CE naibaa faceaaa cu DaianaaaA???? Imi venea sa, ajfhf.. Defapt, stai , nu , doar l- am refuzat cand m- a intrebat , deci de ce ma mira?! De ce ma mira ca se saruta cu ea.. Dar a ziss clar ca nu o iubesteee, de ceee?? Tipam inauntrul meu cat de tare puteam, dar pe dinafara eram doar un trup , sufletul imi era plecat de mult, pana cand a venit un coleg sa vada ce s- a ntamplat cu mine...
Coleg: Hey , s- a intamplat ceva? De ce stai asa teapana?
Eu: A, nu , nimic, admiram privelistea..
Coleg: A, ok..
Toantaa, toantaa, toantaa, am plecat de acolo si m- am dus la grupul nostru.. Nici macar nustiu de ce ma miram in halul asta, era si normal...Dar cum mergeam eu asa , nu vedeam nimic eram toata niste intrebari , am dat peste Lou...
Lou: Heyy, Cass, ce faci?
Eu: Scuzeeeee, doar ca nu eram atenta..
Lou: Am vazut asta...
Cu cativa cm mai incolo Alisa si Harry se sarutau...
Eu: De ce toata lumeaa ma urastee azi? De ce toti sa saruta numai ca sa imi faca mie in ciudaa????
Dizz: Cass, esti Oke?
Eu: Nu , nu Dizz nu sunt ok, doar vin- o cu mine putin...
Si am dus- o in spatele curtii ca sa vada si ea noul cuplu...
Dizz: Asta nu poate fi posibil... Dar, nu inteleg ceva, tu ieri l- ai refuzat ,  ce te supara acum?
Eu: Nu stiu...
Dizz: Esti geloasa?/:)
Eu: Eu? Pfaaii nuuu .. doamne fereste, eu geloasa? Niciodata.. Bine poate putin ...:|
Dizz: Dar ai zis ca nu il placi..
Eu: Dar nu il plac, doar ca... Sti ce? Oricum eu mi- am facut- o cu mana mea, daca vroiam trebuia sa accept ieri , acum sa sufar ca proasta e greeala mea..
Dizz: Cass, uita- te putin la mine.... * Ridic capul* Cass, tu, tu il iubesti,
Eu: Ba nuuu , inceteaza sa mai spui asta..
Dizz: Cass la naiba ca se vede in ochii tai , plangi!!!..
Nu stiu de ce dar cuvintele astea m- amu facut si mai tare sa cedez..
Dizz: Gata, gata,  off, vin- o aici...
Eu: De ce?? Spune- mi , de ce sunt o idioataaa ???
Diz: Nu esti o idioata, ai sa vezi ca totul se va rezolva, sunt sigura ca a facut asta.. Adica, poate nu erau ei , sau nu e ceea ce pare, vorbim cu el dupa..
Eu: Oke... DIzz, uite- l ca vineee, ce ma faac?
Dizz: Hai la grup , il intrebam acolo...
Zayn: Hey guys, ce faceti ?
Harry: Unde naiba ai fost toata pauza?
Zayn: Aa, pai am fost pana la magazin..
Dizz: Zayn? spune adevarul , stim unde ai fost ..
Zayn: Oke, ce , daca Niall si Harry au iubite , eu nu pot sa am sau ce? Si oricum eu si Daiana nnu suntem inca un cuplu stabilit...
Apoi apare si Daiana intre timp , si il saruta pe Zayn ca de " La revedere ne vedem in pauza urmatoare"

* Dizz*

Cand Zayn a sarutat- o pe Daiana , primul lucru pe care l- am facut a fost sa ma uit la Cass, si exact cum ma asteptam era distrusa... Prima data am crezut ca ea chiar nu il place, dar se pare ca acum il iubeste din ce in ce mai mult..

Dizz: Gata , Zayn terminati...
Daiana: Iubi , ne vedem in pauza urmatoare...
Zayn: Dizz, ce te- a apucat..
In acest timp am vazut- o pe Cass cum a plecat , a fugit mai exact spre clasa...
Dizz: Pe mine? Uita- te la tine, te pupi cu toate pupezele, tu nu o iubesti pe Daiana cu adevarat ..
Zayn: De unde sti tu ce simti eu si pentru cine?
Dizz: Pentru ca... Ei bine poate ca nu stiu  , dar , sti ca noi nu o suportam pe Daiana , Bibii sau pe Lavi , asa ca incearca sa te intalnesti cu ele  mai ferit de noi , nu stiu cum sa zic...
Zayn: Uite, imi pare rau daca v- am jignit sau ceva, dar atata timp cat fiecare are liber la a face ce vreau eu nu inteleg de ce nu pot face ? Si apropo unde e Cass?
Dizz:  ..... aa, cred ca s- a dus in clasa...
Lou: Atunci sa mergem si noi ...

* Eu*

Bineinteles ca nu m- am dus in clasa, ci mai degraba acasa, numai puteam suporta o zi intreaga  sa vad cum ei se giugiulesc.. Pff, parca de ce ma gandeam , de ce il iubeam mai mult.. Incepusem sa il iubesc atat de mult incat plangeam de fiecare data cand ma gandeam la faza de azi... Dupa ce ceilalti au terminat orele, cum era si de asteptat , Dizz m- a sunat ...

Dizz: Unde naiba esti ?
Eu: Acasa...
Dizz: De ceee?? Trebuia sa ramai , Pff, Apropo , dacaa te face sa te simti mai bine, sa sti ca Zayn a vru de cateva ori sa te sune azi , dar nu l- am lasat eu ..
Eu: Cum? A vrut sa ma sune? Ehh,  din mila eram sigura, mai bine ca nu l- ai lasat, ma mai faceam si de ras, nici nu cred ca puteam scoate un cuvant in fata lui...
Dizz: Vin la tine, asteapta- ma doar..
Eu: Oke, pa...
A venit Dizz la mine, a incercat sa ma consoleze.. apoi am vrut sa o servesc cu cafea..
Dizz: HEyy, tu nu bei cafea.. Nu iti place..
Eu: Si ce? NUmai am voie sa incerc ceva nou acum?
Dizz: Fie cum zici tu..

Cam asa am continuat timp de o saptamana, Dizz venea la mine dupa ore, eu ncercam sa fiu zu zambetul pe buze  mai mereu , chiar daca in sufletul meu era o furtuna totala si imi venea sa tip de sa ma auda tot globul... Zayn si Daiana cred ca au continuat sa se intalneasca, iar acum mai venea si vacanta de iarna si cred ca va sta numai cu ea, Am luat vacanta cam cu o saptamana inainte de Craciun, astfel  puteam sane pregatim si noi...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu