vineri, 21 septembrie 2012

Capitolul XIV-

Capitolul XIV


Si  cum ziceam ramasesem blocati la cativa metri de pamant... La prima vedere nu era chiar atat de frig.. Dar deja trecusera, 5 minute, 10, un sfert de ora, cu totii inghetasem iar roata nu se miscase nici cu un milimetru...( Cam multa matematica in aceasta fraza nu`i asa ?)...  Apoi Zayn, si- a dat geaca lui jos, si mi- a pus- o pe spate..
Eu: Dar tu? VEi ingheta de frigg, nu , uite, nu imi e atat de frig pot supravietui ..
Zayn: Nici nu vreau sa ma gandesc, tine- o pe tine, altfel... te gadil...
Eu: * Ma uit la el cu o privire  ofticoasa * , Da`mi jacheta aia...
Harry: Alisa, imi e frig, poti sa ma imbratisezi te rog?
Alisa: Ai 3000 de pulovere pe tine, cum sa iti fie frig?
Harry: Ei bine.. ermm.. sti ceva? Doar vino si ma imbratiseaza..
Alisa si cu Harry stateau imbratisati, eu si cu Zayn la fel, Si Niall cu Channel..
Lou: Dizz :o3 , si mie imi e frig...:o3
Dizz: Vino la o imbratisare atunci..
Lou: Dar nu va fi de ajuns...
Dizz: Atunci ...??
Si Lou ii facea semns sa ill pupe pe obraz..
Dizz: Aaa, ce hot esti tu maii.. Hai treci incoace..
Si Dizz ii dadu un sarut calduros pe obrajii lui Lou...Ok, nu stiu de ce dar am impresia  ca ei doi vor forma u n cuplu taree frumoss ... Cu totii eram imbratisati care mai de care numai Steph cu Liam nu, stateau cam la vreo 20 de cm fata unul de celalalt si stateau si cu spatele .. Sincera sa fiu nu ii intelegeam, adica il stiam pe Liam fiind mai timid.... Dar Steph? Pai cuvantul "Timida"e fix opusul ei... Adica nu au vorbit toata seara si ma gandesc daca cumva nu s- or fi certat...

Eu: HEy Steph, Liam, ce se intampla cu voi ? Nu ati vorbit deloc toata seara ?
Steph: Cu noi? NImic, ce sa se intample?
Eu: Pai ma gandeam ca poate v- ati certat , adica nu stiu...
Liam: Nuu, nu ne- am certat , suntem oke, nu avem absolut nimic..
Eu": Ok, cum ziceti voi ...
Si mai stau eu pe ganduri ce mai stau , iar cand am revenit la lumea reala uitasem ca sunt in roata si ma ridicasem in picioare dand sa plec si incepe sa se clatine acea barcuta in care eram , m- am dezechilibrat  iar daca Liam nu ma prindea cred ca numai trebuia sa astept sa se faca roata...
Eu: JESSUS!!! Liam sa te binecuvanteze Dumnezeu ca era sa mor ..:))
Liam: La ce iti era gandul ?
Zayn: Pe bune, numai face dinastea, mi- a stat inima la gat...
Eu: Zayn , nu intentionez asta, Liam , nu stiu nici eu ...
Apoi peste cateva minute simtim ca roata se misca.. Da, asa este, tocmai se reparase... In sfarsit ajunsese pe pamant, nu imi va mai trebui inaltime nici sa ma mananci... Apoi am mers sa ne luam vata pe bat .. Deobicei nu imi iau pentru ca stiu ca ma lipicesc toata ... Dar de data asta am facut o exceptie...
Zayn: Nu- i asa ca imi dai si mie putin ? ( Avea si el la fel ca mine)
Eu: Nici nu voi mai intreba .. UIte... Si el miscase putin capul si numai in gura nu i- am dat ...
Zayyn: Aaa, lasa ca vezi tu , acum se vor aduna roiul de albine pe ata mea...
Si ia si el o bucata din vata lui pe bat si cica mi- o da mie, dar cand vreau sa iau el o trage inspre el, ..
Eu: Ai de gand sa mi-o dai sau ce facii ?
Zayn: Prinde- oo !!..
Pana la urma am luat- o dar si cu o parte din degetele lui =))) ..
Nu prea am mai facut multe, asa interesante.. Am mers acasa pentru ca deja se facuse tarziu...Cand dau sa deschid usa cu cheia ( Mergeam la mine acasa) , deodata ma trezesc cu un bulgare in cap...
Eu: The fuckk ??? CAre sa gainatat in capul meuu ?
Lous: Zapada :-??
Mdaa, face Lous pe nestiutorul , dar nici eu nu ma las mai prejos.. LAs cheia aia si o bag in buzunar, apoi iau un ditamai bulgarele de jos si il arunc in Lou..
Eu: Haaa, acum esti alb din cap pana in picioare..
Lou: Si ud...
Alisa: Dar eu ce vina amm ??
Din greseala  am bulgarit- o si pe Alisa...
Eu: Upss.. :P nu am vrut ...
HArry: Aa, nimeni nu se ia de iubita mea, sa vedeti acum , cuburi de gheata va faceti..
Si incepe Harry a arunca cu bulgari in noi de parca era masinarie de facut bulgari.. PE bune, nu stiam daca sa mai radem sau sa ne vaitam de zapada care a ajuns in niste locuri tare neplacute, dar ne distram.. La un moment dat Zayn si Niall se impiedicare si cazura pe zapada recee, se intorc pe spate si incep sa faca ingerasi...
Zayn: Ingerul meu ii mai frumos...
Niall: Aa, desigur, tot ce e al tau e frumos...
HArry: El e frumos ..
Zayn: Vedeti, Harry stie...
Eu: Heyy, si eu stiuuuuu ...
Zayn: Ba nu , tu nu stii.. ca daca ai sti ai veni aici langa ingerul meu...
Eu: Ok ...
 Si ma duc langa el ..
Eu: Tu esti ingerul..
Zayn: Aww, Iar tu esti al meuu ♥
A avut loc un sarut printre fulgi , ce mai conta ca afara era frig, sau ca eram uzi din cauza zapezii...
Harry: VEdeti sa nu ramaneti lipiti :)))
Eu: Tu gelosuleeeeeee...
Harry: Nu am de ce.. Apoi o ia si el pe Alisa, iar Niall pe Channel si se saruta.. ha ha.. concursuri de  sarutat .. Nu trece mult timp si Lou scoate .. ei bine, nu stiu de unde mai exact scoate, dar scoate o sanie, care nu era prea lunga si lata pentru toti, dar cum sunt baitii astia nebunii nostri s- au urcat 5 pe sanie.. Nici nu stiu cum au incaput, Primul era Lou, apoi HAzz, Zayn , Niall si Liam , Numai ca Liam statea cu jumatate de fund prin aer iar Lou la fel :)) ...Putin mai departe era un miniderdelus.. S- au dus pe el , si chiar nu credeam ca vor face asta dar au incercat sa se dea pe el .. Si pe la jumatatea acestuia, in secunda urmatoare il vazusem pe Liam, Niall si Lou pe jos, Zayn era la un metru distanta de sanie , sania cu susul in jos, iar Harry  se ridica si se aseza pe sania intoarsa.. Parca erau echipa de ras.. Am inceput sa radem..
Liam: Acum randul vostru , sa va vedem..
Eu: POftim ? Noii ?? Nici gand..
Zayn: O ba daa, treci pe sanie..
Si bineinteles ca ne urcasem si noi , numai ca de data asta baietii ne- au tras.. Cred ca era mai bine sa mergem pe derdelus pentru ca dupa ce am mers ceva pe sanie ce s- au gandit dragii nostri baieti sa faca.. Sa ridice sanie si sa ne rastoarne, am cazut una peste alta. POC TROSC PLEOSC TRON ZBANC ... ..
Eu: Firarti voi sa fiti , veniti aici ....
Si am inceput sa ii alergam prin fata casei , dupa ce obosiram , am decis sa mergem in sfarsit la caldurica in casa.. Si iar am scos cheia si de data asta m uitam la fiecare secunda in spate sa vad daca ma mai trezesc cu un bulgare in cap.. Sau gainat cum ziceam eu .. Am intrat in casa, si caldura la care ne asteptam sa fie era inexistenta.. asa e, uitasem sa da drumul la caldura.. Fuuu , incepusem sa dardaim cu totii de frig, Pana cand caloriferele s- au incalzit  , am stat fiecare cu o cana fierbinte de ciocolata calda si cu o patura pe noi , apoi de la caldura care se facuse am adormit incet incet...

* A doua zi dimineata*

M- am sculat destul de intepenita in dimineata asta, era mai frig ca niciodata,  imi iau plapuma pe mine, da stiu ca e ciudat dar altceva nu aveam langa mine... Si ma duc pana in living unde ma tolanesc toata pe canapeaua cea lata si incep iar sa dorm.. Nu trece mult ca se aude..
NIall: NEataaa Nando`ssss !!!
Eu: Da unde te trezesti mama Niall ?
Niall: La Nando`sss!!.. Da tu ce faci aici ? Te- a dat aseara Zayn jos din pat ? sau ai ramas fara patura si acum te- ai razbunat pe el ?
Eu: Nici una nici alta, imi era frig, ca cineva * Si ma uit la el intens* A uitat sa deschida centrala aseara...
Niall: Nu te uita asa la mine..
Intre timp vin si ceilalti..
Zayn: Neatsa babe, * Ma saruta*
Dupa ce am mancat micul dejun ..
Liam: Fetelor, puteti sa veniti putin pana in living?
Eu: Sigur..
Ne- am dus pana in living, apoi vedem niste bilete pe masa, mai exact , erau vreo 10... Le iau in mana si incep sa vad despre ce e vorba..
Eu: CE sunt astea ?
Lou: Ei bine... Iarna din cate stiu se merge la munte nu ?
Eu: Da, dar pentru cine sunt..
Niall: Pentru parintii nostri , ai tai , ai mei , ai lor..
Incepem toate 5 sa ne uitam ciudat,,
Niall: O doamnee, normal ca sunt pentru noi toti ..
Eu: Ia stati asa mergemm la munteee???
Lou: Pai Craciunul asta trebuie sa fie cel mai special nu ?
Steph: Deci nu imi vine sa cred..
Eu: O doamneee, multumimm baietii.. Apoi ii imbratisam pe fiecare ♥ Sincera sa fiu nu ma asteptam la asta, si nu acum de Craciun. stia ca acesta va fi special dar sa mergem la munte nici nu mi- a trecut prin cap :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu