joi, 6 septembrie 2012

Capitolul VI -Happy birthday Niall♥

Capitolul VI - Happy birthday Niall♥

Niall: Ce inseamna toate astea?
Eu: Pai... Doar e ziua ta.. Am deissa iti facem o surpriza..
Niall: Dar ati zis ca..
Zayn: Ca nu putem da... Vroiam sa fie o surpriza..
Sta cateva secunde si se uita prin jur.. Ii vede pe HArry si Pe Alisa..
Niall: Harry , Alisa .. Ati venit... * Si se duce sa ii imbratiseze*
Alisa: Da, am venit  , nu puteam sa lipsim la un astfel de eveniment...
Harry: Uite, daca relatia mea cu Alisa aduce probleme in grupul nostru atunci noi vom ramane doar amici...
Eu: Nu , tu si cu Alisa veti continua sa fiti impreuna.. Adica, trebuie sa recunosc ca va sta foarte bine...
Alisa: Multumiim  mult...
Niall: Ok , in primul rand vreau sa va zic ca voi chiar m- ati uimit cu aceasta petrecere .. Multumescc mult,, nu stiti cat de mult inseamna pentru mine.. Acum.. Haideti sa petrecem..
Eu: Dizzu , muzicaa...
Dizz: Muzica? Pai ce muzica ma sa dau , nu exista muzica pentru oameni care stau pe scaun , hai , miscati- va fundurile pe ringul de dans..
Lou: Si unde ar trebui sa fie ala?
Eu: Nisipul e cel mai bun ring de dans acum haideti , Dizzu baga muzica...
Dizz a dat o muzica iar Steph a aprins "globul cu luminite"daca i- am putea zice asa.. Era un glob  facut tot din lumite nu ca ala de Disco... Am inceput toti sa dansam care mai de are mai caraghios dar macar ne distram.. Adica pe bune.. Lou si cu Harry se invarteau si faceau ca o gaina unii dupa altii , si ce e ciudat e ca o faceau dupa ritmul muzicii ... Niall , ei bine Niall dansa ca un egiptean desi nu era muzica egipteanca.. Am zis bine? Nu ccred dar ma rog va prindeti voi .. :)) Steph, dizz, eu  si Channel dansam normal impreuna cu Zayn si cu Liam .. Iar Alisa , ei bine alisa a fost prinsa de asa zisele "Gainile serii"Si ea devenise "Gaina printre 2 cocosi"Da :)) Tipic lor , balamuc ce mai ... Dupa aceasta destrabalare , incepuse si un cantec mai lent... Sa fiu sincera imi plac foarte multe aceste melodii , iti dau o senzatie asa de , plutire... Bineinteles ca Harry a lat- o pe alisa la dans..
Lou: Ohh nu bitch , m- ai  tradat ..http://data.whicdn.com/images/33970204/tumblr_m83lgoG0zx1rvkgnro1_500_large.gif
Harry: :O3 ... Urmatorul dans sunt numai al tau ...:o3
Lou: Ok ok ..
Apoi Lou a luat- o pe Dizz,   ori ca sa ii faca in ciuda lui Hazza , pri .. Ori numai stiu de ce.. Steph a fost preluata de Liam , ceea ce m- a mirat putin , la fel Niall si  Channel.. Aww♥ Le statea tuturor atat de bine impreuna incat nu am fost atat de atenta ca Zayn venea spre mine..
Zayn: Imi acrozi acest dans?
Eu: * Ma uit la el indelungat * Desigur.. Nomal ca am spus da, cum sa ratez eu ocazia de a dansa cu BFF- ul meu ...Da, asa este doar BFF, nu altceva..
Eu: Nu stiam ca te pricepi atat de bine la dans..
Zayn: Nu stii multe despre mine...

Niall: Stiai ca dansezi foarte frumos?
Channel: Ei bine, presupun ca am aflat acum , si multumesc...

Dizz: De ce te uiti asa la mine? Am ceva pe fata?
Lou: Nu , doar ca imi face placere sa ma uit la tine, te deranjeaza?
Dizz: NU , chiar deloc, continua♥

Liam: Sti .. Pana acum nu am observat cat de frumoasa esti ...
Steph: Asta pentru ca noi nu prea stam impreuna... Mai mereu in grup , nu avem timp..
Liam: Suntem de aproape un an  cu totii prieteni si eu inca nu te cunosc foarte bine, ce ai zice daca maine am merge intr- un loc foarte frumos pe care il stiu eu sa ne cunoastem mai bine?
Steph: As putea refuza? Normal ca voi veni ...

Alisa: Tu , vezi ca Lou te stramba pe la spate..Probabil din cauza a dansezi cu mine :))
Lou: Lasa- l sa fiarba gelozia in el , tu esti mai importanta decat orice pe lumea asta..
Alisa: Awww♥ * Sarut sarut sarut*

Aww♥ Ii vedeam pe Alisa si Harry cum se sarutau , chiar nu puteam sta suparata pe ei 2, e imposibil.. Pe de alta parte Steph si Liam cam flirtau .. Si asta facea ca zambetul meu diabolic sa isi faca prezenta pe buzele mele... Iar eu ma uitam in ochii lui Zayn , Dap , Avea niste pchii atat de frumosi pe care nu ii observasem pana acum , te pierdeai cu totul, Apooi realizasem ca ne uitam unul la altul ca idiotii... Apoi cand dau sa spun ceva se opreste muzica.. Mda, mai bine tac...Dansul asta a fost diferit, de toate.. Adica am mai dansat , Si cu Harry , si cu Liam , Lou si niall , chiar si cu Zayn am mai danst odata .. Dar de data asta a fost asa.. romantic.. Pfuu la naiba ce tot spun ca doar nus genul de persoana care sa se ... Si nu imi termin gandurile ca ma intrerupe Niall..

Niall: Putem deschide acum cadourile?/ Va roog, putemm?
Eu: Niall ,, mai asteapta cateva minute pana la 12:00 oke?
Niall: Dar de ce pana atunci? de ce nu putem acum?
Eu: Pentru ca nu putem acum , pe bune, mai sunt cateva minute , mai mananca si tu ceva...
Niall: Dar sunt plin ..
Eu&Fetele&Baietii : :| http://data.whicdn.com/images/35193059/tumblr_m8040xLTu31rtlskf_large.gif Niall Plinn?????
Niall: Da, sunt plin ... Plin de bucurieee...
Eu: Pfiuu , Doamnee.. Ma speriasem..
Channel: O doamne Niall ce m- ai speriat am crezut ca numai esti de al meu ..
Niall: Mancarea e pe primul looc..
Intradevar Niall ne- a speriat , nu mi- as putea imagina pe Niall plin de mancare. Pe de alta parte  mai era un minut si era ora 12:00 .. Ei bine acum avea timp sa inceapa surpriza cea mare..
Toti: HAppy Birthday  NIall * Si deodata http://data.whicdn.com/images/16597333/tumblr_ltdvgkhM9w1qi23vmo1_500_large.gif si in timp cu acestea a venit si http://data.whicdn.com/images/36448542/227041_221322004545062_2628486_n_large.jpg
Niall: O_O O Doamneee.. Asta e cea mai frumoasa aniversare pe care am putut sa o am vreodata Multumescc mult ♥
Eu: Ei bine, cred ca e timpul cadourilor nu?
NIall: PE bune? Am crezut ca asta e cadoul..
Ei bine NIall s- a inselat .. Eu i- am luat un ceas pe care stiu ca si- l dorea de mult timp , si s- a bucurat enorm.
Niall:  Sti ca te iubesc nu ? * Bine, Aici Zayn s- a uitat putin gelos* :))
EU: Da stiu , si eu te iubesc * Horann hugg *
Si se pare ca si cadourile celelalte au fost pe placul lui Niall .. Da, a fpst o seara memorabila care nca nu se terminase.. CA seara sa fie si mai interesanta , Liam a venit cu o propunere, ceea ce m- a surprins pentru ca era destul de nebunatica, si culmea culmilor ii venise chiar lui Liam aceasta idee...
Liam: Acum e timpul pentru putina distractie, hai la malul  mari cu voi , e cam cald pe aici nu credeti?
Lou: HA, la cat s- au sarutat Harry Si Alisa   te topesti aici..
Zayn: Nu Harry , Doar tu mai ai putin si iei foc.. Ha ha:))
Cu totii am inceput sa radem .. Si Lou se stramba ... Apoi am mers pe malul mari si am inceput sa intram cu toti in apa.. Era o nebunie totala si apa rece dar cui ii mai pasa, eu nu vroiam sa ma ud prea tare , dar se pare ca Niall , da NIall , m- a apucat nu stiu cum si m- a trantit in apa..
Eu: OO Gata, pana aici Nialler, nu mai tin cont ca e ziua ta , te voi face fleasca..
Si am inceput sa il stropesc, Apoi au intervenit si ceilalti Cam asa eram cu totii numai ca era intuneric afara http://data.whicdn.com/images/17600503/tumblr_luc7liJaLr1qksbsco1_500_large.jpg
Toti erau uzi fleasca.. Care mai de care arunca cu apa.. Ne comportam ca niste copii de 5 ani.. Dar era amuzant.. Dupa .. Cred ca vreo ora am hotarat si noi sa iesim , ne- am dus ca pestii pe uscat si parca numai puteam rezista .. vroiam apa=)) Mdaa.. Ce sa faci, Din fericire am luat cu noi prosoape .. Apoi Channel ne- a invatat cum sa facem focul mult mai repede.. Se pare ca cursurile pe care le- a facut ne- au ajutat foarte mult..Si ne- am uscat langa foc, apoi am inceput sa spunem glume si sa povestim in timp ce mai luat cate o imbucatura de tort... Toata seara mi- a stat ochii pe un lucru , Faptul cum Niall si Channel se priveau si isi zambeau mai mereu.., apoi mie imi venise o idee sa ii trimit sa mai aduca niste .. Bete . Mdaa, bun plan si la mine..
Eu: Hei , Niall , Channel , puteti sa mai aduceti niste lemne va rog?
Niall: Sigur haide Channel..

* Niall si Channel*
* Pauza buna de timp*

Niall: Si.. Channel , cum te- ai simtit in seara asta?
Channel: Pai eu m- am simtit foarte bine, dar cred ca mai important e cum te- ai simtit tu .. Cum e la 18 ani?
Niall: Minunat , si sti ce e mai minunat? a esti aici cu mine
Atunci ne- am oprit pe loc..
Channel:  * Se uita in ochii lui Niall* Cum? Spune ea rosie in obraji
Niall: Da, Uite Channel , astazi cand am dansat cu tine, am realizat defapt cine esti .. Si numai esti aceeasi copila cum erai acum un an..
Channel: Si tu te- ai schimabt foarte mult... In bine..
Niall: Stiu.. Dar ceea ce vreau sa iti spun e .. Ei bine, eu chiar te iubesc..
Channel: :| Serios? Ei bine.. Niall Nu stiu ce sa zic, Adica, si eu te iubesc, si tot azi la dans mi s- au deschis ochii .. dar ..
Niall: Dar ce?
Channel: Nu stiu.. M- ai luat pe repregatite .. Adica, nu vreau sa mai sufar din nou ..
Niall: Heyy , cu mine nu vei suferi niciodata..
Channel: De unde pot sti asta?
Niall: Crede- ma, nu o sa te fac niciodata sa plangi , Pentru ca nu imi place delco sa te vafd cum suferi.. Deci vrei sa fi prietena mea? Asta ar fi cel mai frumos cadou ..
Channel: Un cadou pe care nu il poti deschide.. Da accept * Si se saruta* La multi ani Niall..
Niall: A fost cea mai frumoasa zi din viata mea.. Acum , haide, imprastiam zvonul ?
Channel: Pai da  se poate sa tinem noi secret ...
Niall: Asa, acum ce trebuia sa ducem ?
Channel: Cred ca bete ..:)) Pentru foc

* Pe plaja*

Zayn: Dar Niall si Channel numai apar?
Steph: Poate s- o fi pierdut prin padure..
Harry: Si acum poate fac prostioare..
Eu: Harry ,  de ce nu ma mira ce spui? :))
Si intre timp apar si ei ..
Eu: Hei , ce a durat atat ?
Channel: Paii  * Se uita in ochii lui Niall*
Niall: Avem sa va spunem ceva foarte important..
Apoi ei doi se iau de mana si se saruta , atunci cu toti am ramas gen WTF , dar in acelasi timp am aplaudat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu